Pagina's

woensdag 26 oktober 2011

Een nieuw begin

Niet gedacht dat het ooit zo ver zou komen maar helaas, weblog (tegenwoordig zonder streepje), ik geef het op.
Lange tijd had ik goede hoop maar het wachten duurde te lang. Heel mijn hebben en houwen had ik je gestopt en ineens gooide je het roer om. Maar de koers die je wilde varen lijkt niet gelukt te zijn. Sterker nog, ik denk dat je diep gezonken bent. En met jou is ook een gedeelte van mijn door jou gepubliceerde privéleven gezonken. Zie ook de verontrustende verdere berichtgeving betreffende weblog.nl.

Deze week ben ik in zee gegaan met blogspot.com en heb er alle vertrouwen in dat ik nu veilig op mijn eindbestemming kom en kan blijven.
Natuurlijk moet ik nog wel even mijn weg zien te vinden, eventuele tips van mede bloggers zijn dan ook van harte welkom! En verder ... alles sal reg kom. Tot nooit meer ziens weblog.nl en welkom medebloggers!

10 opmerkingen:

  1. Ja, echt een ellende met weblog. Ik heb ook nog veel op mijn oude blog staan en een aantal vakantieblogs bij ze, dus hoop ook heel hard dat we op een dag weer toegang tot de oude berichten hebben. Maar ook ik twijfel of het wel goedkomt.
    Je blog zit er iig mooi uit. Tips heb ik niet zoveel. Ik vind Blogger eigenlijk heel gemakkelijk werken. Nou ja, de enige tip die ik heb is Windows Livewriter downloaden en daar je berichtjes in schrijven. Ik vind dat nog steeds een ideaal bloghulpmiddel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeey Leuk!!!
    Ik doe er eigenlijk nog maar bar weinig mee, maar doe 'm niet weg, ik begin soms weer wat kriebels te krijgen maar het ontbreekt me nog net aan genoeg zin en tijd.
    Blogger is eenvoudig, daar kom je wel uit, net wat Tina zegt. En livewriter doe ik dan ook, als ik het doe, die tip heb ik ook van Tina, das heel handig.
    succes!

    groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk Desire! Ineens krijg ik via de mail een reactie op mijn oude weblog! Ik ben superverbaasd en ben snel gaan kijken en wat blijkt: alle foto's staan er weer op en je kunt dus ook reageren!
    Intussen ben ik ook al een aantal weken bij wordpress. Ook ik ben zoals zoveel ex web-loggers verhuisd naar een nieuwe stek. En het bevalt goed. Leuk om je weer terug te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een puinzooi zeg en ook in hardloop blog land is veel verdwenen.
    Zal je weer volgen en het komt goed.
    En over het lopen van mij, komt goed en deze periode door komen.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. groot gelijk, die verhuis
    Ik wens je veel succes toe
    Tips kan ik niet geven, want ik zit al een hele tijd bij wordpress nu hé, naar alle tevredenheid

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha, gevonden! zal mijn blogroll aanpassen. hopelijk valt het hier beter mee.
    veel succes, en een fijne donderdag,
    groetjes,
    joten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook een wordpress gebruiker dus van mijn kant ook geen tips. Maar gewoon blijven schrijven dan zullen wij blijven lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik gebruik blogspot al jaren en ben er content over, maar moest ik daar problemen krijgen ging ik naar wordpress.Moest je vragen hebben vraag je het me maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom terug!
    Ik ga je zeker ook weer hier volgen.
    Ik hoop dat jouw blogs nog een keer terug komen. :-) Dat is voornamelijk voor jou natuurlijk wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Ik was ook een enthousiast web-logger . Was inderdaad. Want webstreepjelog besteet niet meer en weblog doet het niet. Ik kan althans niet meer inloggen enz.Ik ben een nieuwe weblog begonnen op wordpress.
    Succes met bloggen, ik zie dat we van hetzelfde bouwjaar zijn ;-)
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen