Pagina's

vrijdag 30 december 2011

2012, here we come!

Zo, weer terug van een paar daagjes Bergen (aan Zee). Het was heerlijk vertoeven in het Blooming Hotel aldaar, drie dagen en twee overnachtingen. ’s Morgens uitgebreid ontbijt en ’s avonds lekker gedineerd in Bergen. Maar druk hee! Het hotel was helemaal volgeboekt, ’s morgens bij het ontbijt was het gewoon vechten om een plek, niet normaal. Hoezo recessie?

Enniewees, nog een dag en dan zitten we weer aan de goede kant van het jaar ;-)

Voor jullie:


Klik op de oliebol

7 opmerkingen:

  1. Zo te lezen een leuk uitje vlak bij zee.Helaas kon ik niet langs komen rennen, bij Callantsoog ging het licht uit!.
    Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat een heerlijke oliebol. Ik zou hem zo willen pakken. ;-)
    Ik ga ze nog bakken (hee dat rijmt) Dank voor het filmpje en de wensen. Jij ook een superleuk nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt je eindejaarsplezierke al gekregen dus!

    Tot volgend jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De goede kant van het jaar, haha. Het is maar hoe je 't bekijkt.. Ik ben wél blij dat de dagen weer gaan lengen en straks is het weer mei :-) Een goed jaar! En eet ze vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jullie ook de beste wensen en een jaar zonder recessie toegewenst! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben dr weer eindelijk :)
    ik kom je een gelukkig nieuwjaar toe wensen!! Lekker hoor, ff een paar dagen eruit naar zee!

    BeantwoordenVerwijderen