Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Mannen

8 opmerkingen:

  1. woehaaaa! doet me denken aan een vrouwelijke versie van Statler en Waldorf uit de muppetshow :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=thFq7qzE5fc&feature=related

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten ze mij maar eens nemen zoals ik ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ok, laat mij toch maar hoe ik ben (ik heb trouwens uw opdracht uitgevoerd)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik een man was zou ik deze knappe dames met een grote boog omzeilen.

    Al wordt het anders als wij het zeggen natuurlijk.
    Haha. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik sluit me aan bij Joten, dit zijn de vrouwelijke versies van Statler en Waldorf

    :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woehaa!
    Zo is het maar net. ;-) Alhoewel.. Alles naar je zin is niet altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen