Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

Update vandaag

·         Niets ontvangen voor Valentijn :-(
·         Groot onderhoud gepleegd aan lijf en leden
·         Jongste vergat vandaag zijn broodtrommel voor de zoveelste keer
·         Een half uur in de rij gestaan voor 2 broden, bij de snelkassa  
·         Collega’s gesproken die het allemaal over Valentijn hadden
·         Tompouce afgeslagen op mijn werk
·         Voor het eerst sinds tijden weer aangenaam warm gehad
·         Hele middag doordringende fresiageur in mijn neus
·         Oudste z'n jaarcontract is verlengd, kan 'ie een jaar lang vakkenvullen
·         Diner bestond uit twee tosti’s en een kopje soep
·         Het motregende, nét toen ik wilde gaan wandelen
·         Eén deprimerend telefoongesprek gevoerd
·         Genieten van mijn glas rode wijn
·         Verheugen op morgen, want klik

13 opmerkingen:

  1. haha vandaar dat groot onderhoud ^^ veel plezier morgen, waar staat de L achter valentijn voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Inge: jij zag dus een L, maar in mijn scherm zag ik een 'teleurgestelde' smiley, heb het even aangepast ;-)

      Verwijderen
  2. Mmmm zo das een heerlijke KLIK!!! Wordt in ieder geval een stuk beter dan vandaag....kan ik zo aannemen...en van die Tompouce was dan weer een goeie daad vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Debby: het was heerlijk! En die goede daad is in de sauna weer teniet gedaan, heb genoten van een heerlijk stuk appeltaart met slagroom ;-)

      Verwijderen
    2. ahhhh joh.....zo blijf je lekker in balans zullen we maar zeggen ;-)!!!

      Verwijderen
  3. die "morgen" heeft vast al de rest doen vergeten?

    ;-)

    Groetjes, Desire!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo das een lekker vooruitzicht... Toevallig hebben manlief en ik afgelopen vrijdag een heerlijk dagje wellness gedaan.
    Geniet ervan meis. De ergernis van de broodtrommel is heel herkenbaar :-)
    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @d'Inge: een dagje wellness doet wonderen, een dagje uit, maar dan anders :)
      Tja, die broodtrommel ... wordt iedere week wel één dag vergeten ...

      Verwijderen
  5. en? het gevoel van herboren te zijn?
    zo'n verwendagje lijkt me echt eens de max,
    'k zal hier ook eens een hintje laten vallen :-)
    groetjes,
    johan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Joten: idd herboren, als een rozig biggetje kom je d'r weer uit haha!
      Ik hoop voor je dat de hint bij vrouwlief aankomt :D

      OT: ik kan bij jou niet meer reageren Joten. Krijg dan een melding: 'http://madddox.wordpress.com/ is marked private by its owner. If you were invited to view this site, please log in below. Read more about privacy settings'... heu, hij vraagt een gebruikersnaam en wachtwoord?

      Verwijderen
  6. Zo een dagje ontspannen kan heerlijk zijn. Je zult er vast van genoten hebben. De batterijen terug opgeladen om er met volle moed in te springen. Valentijn, who cares!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Hans: precies! Ik heb Valentijn niet nodig om opgeladen te worden, dagje wellnessen werkt 10x beter :-)

      Verwijderen