Pagina's

zaterdag 31 maart 2012

Hoop

14 opmerkingen:

  1. wauw, inderdaad,
    dat is er ook ene die kan tellen!
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zit een hele goede kern van waarheid in! :-)
    Mooi gesproken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vraag ik mij ook regelmatig af tijdens het langduur lopen!.Maar in feite voor veel toepasbaar en daarom zeker herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit van dit gezegde gehoord maar hij is mooi. Ik ga hem onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. and think it is now really time to give up and go on! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. btw, wat of wie is een "ratjetoe" eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Joten: ratjetoe is eiegenlijk een gestampte middagkost bij de soldaten, maar ook een 'mengelmoes' of een 'allegaartje'. Dat is wat ik met mijn blog wil zeggen: het gaat over van alles en nog wat met uiteenlopende onderwerpen :)

      Verwijderen
    2. ha, bedankt! wist ik niet
      maarre, hoe zou het komen dat ik nooit een melding krijg als je iets schrijft hier?

      Verwijderen
    3. @Joten: geen idee. Lijkt of ze het bij blogspot niet allemaal op een rij hebben pfffffff. Loop toch steeds tegen problemen aan. Als ik bijv. een nieuwe lezer aan mijn blogroll toevoeg, blijft deze staan als url of sitenaam. De url kon je voorheen wijzigen in een naam (dus http://madddox.wordpress.com werd Joten), maar dat wil met nieuw toe te voegen lezers niet meer *snif* En dat jij geen melding krijgt is helemaal vreemd want jij bent lid ... ik hoop het snel op te kunnen lossen.

      Verwijderen