Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Uggs

Lelijk of mooi, wat vinden we ervan?

9 opmerkingen:

  1. Ik hou er niet van.. bovendien hier niet heel erg handig in de sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De naam zegt het al hè. Maar Crocs zijn nog erger. De grootste hype is trouwens al voorbij dacht ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zullen best lekker warm zijn in de winter maar ik vind ze vreselijk lelijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat we ze een beetje log vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sexy zijn ze in geen geval...
    :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nep uggs en die draag ik alleen in huis als een soort sloffen. Want om daar mee over straat te gaan! Niet erg elegant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik kan er niks mee, maar ze schijnen wel heerlijk warm te zijn.
    dus.. als ze een betere zool hadden..
    maar dan nog zijn ze uggly ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er helemaal niets mee. Eenheidsworst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn dochter wil ze ook altijd hebben maar volgens mij zijn het enorm zweetfabrieken.

    BeantwoordenVerwijderen