Pagina's

zaterdag 16 juni 2012

Week 24

Maandag:
Hele dag gewerkt











Boodschappen gedaan













Eten gekookt















De was gedaan
















Dinsdag:
Hele dag gewerkt











Jongste deed Cambridge examen











Manlief heeft gekookt

















 
Avondwandeling met de buurvrouwen











Hondje van mijn ouders is ingeslapen









Woensdag:


Rondje joggen

















Poetsen, boenen, stoffen en zuigen











Boodschappen gedaan













Eten gekookt















EK-wedstrijd Nederland-Duitsland :-s











Donderdag:
Hele dag gewerkt











Boodschappen gedaan













Manlief heeft eten opgewarmd


















Uitgeteld ...
















Vrijdag:

Hele dag gewerkt











Functioneringsgesprek gehad











Patatten gebakken met sla en frikandel 













Finish avond4daagse in onze straat







10 opmerkingen:

  1. Je doet veelste veel en je man mag wel meer doen ;-)...
    Wel sportief dat "joggen", of is het sjokken?....Joggen klinkt zo suf,net zoiets als ik ga trimmen?...
    Leuk blogje en een mooi beeld van een druk leven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Rinus: ha! Manlief heeft zelf een 'drukke' kantoorbaan, iedere dag van 07.30 tot 16.00 uur, die ploft natuurlijk het liefst op de bank haha! Nee hoor, ook hij levert zijn bijdrage, maar die van mij is idd vele malen groter. Omdat? Ik een vrouw ben? En ik in verhouding nét iets meer thuis ben dan hij? Zeg het maar ...
      Joggen, trimmen, whatever. Het is in ieder geval geen marathon rennen zoals jij doet. Maar ik ben aan het eind wel buiten adem en dat is de bedoeling! ;-)

      Verwijderen
  2. ja goewere, ferme week met moeilijke en leuke dingen,
    en lekkere, die frieten met mayo en frikandel hmmmmmm

    wel heel leuk en origineel in beeld gebracht!
    groetjes, en hopelijk een rustig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Joten: d'r gebeuren natuurlijk nog veel meer dingen, maar dan blijf je aan het plaatjes kijken ;-)
      Hm, krijg nu ineens vreselijke trek in een frikandel :D

      Verwijderen
  3. Leuk idee! Een week in beeld. Je hebt er mooie plaatjes bij gezocht :-) Haha, die man! Die buurvrouwen! En ach, dat hondje..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Lien: ach ja, dat hondje. Was zo sneu. Maar ... mijn ouders hebben inmiddels al een nieuw hondje. Dat was nog niet de bedoeling maar het toeval wilde dat iemand in de familie een heel leuk hondje voor hen wist. En het klikte meteen!

      Verwijderen
  4. mooie week in beeld, Desire!
    Hopelijk doet je man het beter in de keuken dan die Zweedse chef... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Billy: nee, die doet het vast niet beter dan de Zweedse chef in de keuken woehahahaha!

      Verwijderen
  5. ik vraag me juist af wat je tussen al die dingen in hebt gedaan.
    eigenlijk/
    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Inge: als ik nog tijd kan vinden tussen de bedrijven door, dan blog ik, shop ik, ga ik naar de bieb, lees ik de Viva/de Flair/een boek, kijk ik naar gemiste afleveringen van GTST, theeleut ik bij vriendinnen en/of buurvrouwen voor diepzinnige gesprekken, of ik speel spelletjes met mijn gezin, op zondag bijvoorbeeld. Maar die spelletjes worden steeds minder want ja, pubers zitten het liefst hele dagen alleen op hun slaapkamer en vinden alles zó niet cool ;-)

      Verwijderen