Pagina's

zondag 23 september 2012

Herfst en zo


Gelukkig gaat het goed met de gezondheid van manlief.  Omdat hij bouwinspecteur is en daardoor blootstaat aan allerlei ‘gevaren’ (denk bijvoorbeeld aan asbest), moet zijn gezondheid regelmatig worden gecontroleerd. Toevallig was hij de maandag ná die slapeloze donderdag aan de beurt. De arboarts constateerde dat er niets bijzonders aan de hand was, waarschijnlijk had hij die donderdagnacht last gehad van een verkrampte hartspier. Ook uit verdere tests (bloed, bloeddruk en urine) kwam niets verontrustends. Opluchting alom. Maar ik blijf natuurlijk stalken

Verder gaat alles weer volgens normaal ritme. De kids naar school en paps en mams weer aan het werk.
Jongste volgt nu de mavo en zit duidelijk lekkerder in zijn vel. Gaat fluitend naar en van school en zijn behaalde cijfers zijn om over naar huis te schrijven. Oudste zit in het laatste havo jaar en zet alles op alles.

En verder … is het natuurlijk herfst. Bij koude avonden verlang ik weer naar Corfu, wat was het daar lekker warm. Tijdens douchebeurten zie ik letterlijk mijn bruine kleur in het putje verdwijnen … Zomer is duidelijk mijn ding, de herfst is niet mijn favoriete seizoen. Toch heeft de herfst zo zijn mooie dingen …


















































 

 
 

8 opmerkingen:

  1. De herfst vind ik een rijk seizoen. Zeker als je van bloemschikken houdt: veel bessen, vruchten, bontgekleurde bladeren, pompoenen, mos...
    Maar ja, op dat druilorenweer zit ik natuurlijk niet te wachten. Ach, we maken het gewoon gezellig met elkaar, lekker veel bloggen en lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik het belangrijkste: fijn dat met de gezondheid van je man alles goed is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan hier maar 1 antwoord op verzinnen, minder douchen, dan blijf je langer bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukig goed nieuws en helemaal gekeurd!.En inderdaad gaat het steeds kouder worden en niet leuk!.
    Maar ik mag over 2,5 week weer de warmte(lees hitte) in voor 1 week, dus ik heb mazzel ;-).
    Geniet van de herfst en vordat je het weet is het weer lente en zomer..
    Oja,je blog op de mooiste dag van het jaar geschreven en je zal maar 48 zijn geworden?, niks door vertellen hoor...;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch goed dat alles in orde is met je man
    En de kids het goed doen op school
    Ik hou ook meer van de zomer, maar ook de herfst heeft zijn charmes. De wandelingen die je dan maakt, die kan je in de zomer niet beleven, Desire

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het allemaal in orde lijkt met je man. Ik ben niet dol op de herfst maar ja, we maken er maar weer wat van. Kaarsjes aan, lekker knus. En op zijn tijd een herfstwandeling door de blaadjes. Als het maar niet teveel plenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de herfst is geweldig mooi, als de zon schijnt en het niet te koud is of regent. ^^
    fijn dat manlief goedgekeurd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He jakkes, wat vervelend dat verhaal van je man! Ineens blijkt alles zo kwetsbaar. Dat gevoel zal nog wel even moeten slijten. Sterkte!
    Enneh... de herfst is ook het jaargetijde met de meeste regenbogen!! Zo hoopgevend, na regen komt zonneschijn!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen