Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Appeltaartseizoen

11 opmerkingen:

  1. Jammie, hoe ver is het rijden naar jullie??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de herfst heeft ook wel mooie kanten
    (schreef ik zojuist ook al bij iemand anders, ik blijf het positief bekijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk ^^ ik heb m'n appels gebruikt voor een paar potten heerlijke appelmoes #ooklekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet zo hard schoppen onder mijn kont;-) en als goedmaker doe maar een stuk appeltaart met slagroom, ik kan het hebben en lekker hoor!!!.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nu is er niks meer van over zeker?

    Spijtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit... IS hier ook altijd zeer geliefd. Jongste is nu cupcakes aan het bakken. Kan hij zelf. De pan uitlikken is zijn meest favoriete moment van het cakejes maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik krijg spontaan trek in appeltaart.. jammie!!

    BeantwoordenVerwijderen