Pagina's

woensdag 14 november 2012

Dit is pas echte vriendschap!




 

11 opmerkingen:

  1. Nou vriendschap... die ene gaat er anders danig onder gebukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik moest drie keer kijken voor ik het zag. Lean on me :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Maar hopen dat het jongetje tijdens het plassen niet viel. Pure vriendschap zeg. Van het onderste jongetje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefff..... Doet me denken dat ik met Friso (toen 5) tussen de middag een broodje zat te eten en hij met grote blauwe ogen vertelde dat het nieuwe meisje in de klas niet eens zelfs dr billen kon afvegen. En dat hij toen had geholpen. Maar dat er wel poep aan zijn handen kwam en dat de maillot van het meisje ook vies was geworden. Ik keek naar zijn handen en vroeg: en heb jij daarna je handen gewassen.... Uhh dat denk ik wel mama maar ik weet het niet zeker.... Zucht....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk kan het bovenste jongetje goed mikken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen