Pagina's

zaterdag 2 februari 2013

Frequentie

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De laatste tijd kom ik weinig toe aan bloggen.
Een leuk fotootje of een spreuk plaatsen lukt nog wel, maar echte verhaaltjes schrijven, daar ontbreekt me de tijd en inspiratie voor.
Terwijl dat nu juist zo leuk is!
(Onplezierige) veranderingen op mijn werk, opgroeiende en studerende pubers, 4 drukke agenda’s, familieperikelen en huishoudmanagement zijn daar oorzaken van.
Ook de bezoekjes aan andere bloggers schieten er regelmatig bij in, wat heus niet persoonlijk bedoeld is.
Maar. Ik ga mijn leven beteren. Wat bloggen betreft.
Mijn voornemen om iedere week een berichtje te plaatsen en iedere week mijn favoriete medebloggers te verrassen met een bezoekje staat!

So blogland here i come!

23 opmerkingen:

  1. Kijk eens aan, goede voornemens en we gaan je volgen!...En, al een vakantie geboekt!.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Rinus: volgers en reacties, altijd leuk! Enne, ja hoor we hebben de zomervakantie geboekt! Zie ook: http://ratjetoe4u.blogspot.nl/2013/01/faliraki.html

      Verwijderen
  2. Goed voornemen. Mijn voornemen voor 2013 was 2 keer per week bloggen. Dat lukte nog wel, tot deze week. Hoewel, vorige week plaatste ik 3 blogs, dus als ik morgen nog een blogje plaats, zit ik toch gemiddeld op 2 ;) Tja, kunstmatige ingrepen zijn tegenwoordig nodig, vanwege dezelfde redenen die jij boven geeft :D Maar toch vind ik bloggen nog te leuk om zomaar op te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Regina: ik vind bloggen ook te leuk om op te geven. Ik merk wel dat ik in mijn 'begin-blog-tijd' wat vaker verhalen plaatste, vooral gebeurtenissen die op dat moment plaatsvonden. Vandaag de dag kom ik er op één of andere manier niet meer aan toe. Met dit doel verplicht ik mezelf min of meer om iets te plaastsen; al dan niet met kunstmatige ingrepen ;-)

      Verwijderen
  3. niet vergeten te ademen hé,
    en op tijd wat tijd voor jezelf nemen,
    al de rest loopt niet weg :-)
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Johan: ik zal niet vergeten te ademen, op tijd wat tijd voor mezelf nemen en dan maar hopen dat de rest niet wegloopt ;-)

      Verwijderen
  4. Mijn goede voornemen is: meer creëren (creatieve dingen doen dus, iets maken), nu is bloggen ook (soms) best wel creatief maar ik bedoel dus fröbelen, tekenen, schilderen enz.en dan voor mezelf, niet voor school. Ik kijk me nu helemaal gek op Pinterest. Wat een leuke ideeën maar ben zelf nog niet begonnen. Maar het komt...ik voel het...
    Bloggen, ja dat moet je gewoon doen als je er zin in hebt. Soms sla je eens een paar weken over en dan blog je weer 3x achter elkaar. Zo gaat dat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Lien: hm ... Pinterest. Je hoort dat steeds meer, toch eens een kijkje nemen daar. Echt heel creatief ben ik niet, maar als ik een goed voorbeeld heb, kom ik een heel eind al zeg ik het zelf haha! Als je enthousiast 3 blogs achter elkaar plaatst betekent dit dat je - op dat moment - vol inspiratie zit. Dan komen de leukste verhalen naar boven :-)

      Verwijderen
  5. Hoi
    Ik ben pas begonnen en nog fanatiek haha.
    Vind jouw blog erg leuk en gevarieerd!
    Zet hem op met je goede voornemen!

    Groetjes Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Petr@: bloggen is ook leuk, mits je de tijd ervoor hebt. Verhalen bedenken en uitwerken kost ff tijd. Ikzelf zoek er meestal ook nog plaatjes bij, plaatjesfreak als ik ben :-)
      Suc6 met bloggen!

      Verwijderen
  6. Ik zit momenteel in een (schrijf)dip. Jammer dat daar geen pillen voor zijn, haha. Ik heb wel "voorraad" maar die bevalt me niet, dus ja...Geduld, geduld. Maar daar heb ik nou juist een bloedhekel aan :-)
    Tot blogs, want het toetsenbord gaat toch waar het niet gaan kan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Mirjam: ja, zo'n schrijfdip herken ik wel. Zelf heb ik dan de neiging om 'prut' op mijn blog te zetten. Met dit doel hoop ik dat te voorkomen haha! Erop uitgaan is goed voor de inspiratie. Een bezoekje aan de supermarkt bijvoorbeeld, wat daar af en toe gebeurd. Bejaarden die (denken dat ze mogen) voorkruipen. Of van die mutsen die midden in het gangpad gaan staan beppen zodat je er niet langs kunt *zucht*. Je begrijpt, ik heb een hekel aan boodschappen doen ;-)

      Verwijderen
  7. Ik wens je veel plezier en succes, dat zal wel hand in hand gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is soms ook echt wel lastig.
    Tijd vrijmaken voor bloggen, betekend dat er iets anders moet blijven liggen.
    Ik herken het probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @deborahhamar: wel leuk om te horen dat dit herkenbaar is. Ik sta soms in tweestrijd: bloggen of belangrijkere dingen? En dan komt bloggen toch op de laatste plaats. Gewoon omdat het te tijdrovend is voor een werkende moeder en alles wat daarbij komt. Kan je nagaan als je een boek wil schrijven ... dan moet je jezelf opsluiten in een klooster of zo ;-)

      Verwijderen
  9. ik heb het tegenwoordig ook moeilijk om mee te kunnen met weblogland.
    Het dagwerk blijkt in de praktijk niet zoveel vrije tijd op te leveren als de nachtploeg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Billy: dus toen je nog in de nachtploeg zat was je voornamelijk aan het bloggen ... ;-)

      Verwijderen
  10. Ik zou dit blogje geschreven kunnen hebben. De dagen vliegen voorbij en er is zoveel te doen... (Zoveel te doen, wie zong dat liedje toch weet jij het nog?)
    Ik probeer ook eens per week een blogje te schrijven want stoppen wil ik echt niet. Dus meid, ik snap je. Succes met alles!
    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @d'Inge: Toontje Lager! Zij zongen dat nummer ... net als 'Stiekem Gedanst' nostalgie haha! Gelukkig, nog ééntje die me snapt. Jij dan ook veel suc6 met alles en vooral: bloggen!

      Verwijderen
  11. Hier ook ALLE begrip. Heb zelf ook zo veel te doen...
    :-) Succes Desire.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik verdoe mijn tijd te veel aan spelletjes, zoals Candy Crush Saga. Ooit in de tijd van de lemmingen heb ik mij ookhelemaal suf zitten spelen.
    http:/hanscke.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh je lijkt mij wel... Dit zou ik letterlijk geschreven kunnen hebben haha!

    BeantwoordenVerwijderen