Pagina's

donderdag 21 maart 2013

Saying:

Wacht niet op een goede dag, maak er een!




 

 

 

 

 

Als je kwetsbaar bent, zien mensen ook je kracht.
Als je louter kracht uitstraalt, bouw je een muur om je heen.




 

 

 

 

 

 

Geen doel is te ver, als je plezier hebt in wat je doet.



Het leven is als zeilen. Ook met tegenwind kun je vooruit gaan.







 

Je haalt het beste uit de anderen niet door hen het vuur na aan de schenen te leggen, maar door het vuur in hun binnenste aan te wakkeren.


7 opmerkingen:

  1. Wow! Dat zijn nog eens rake spreuken. Als ik ooit een bedrijf op zou richten. Zijn deze exact de spreuken waar ik mijn bedrijfscultuur op zou willen baseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik wilde 'WOW' zeggen maar dat zei Theo hierboven ook al. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg waar allemaal! Je zou het eigenlijk boven je bed moeten spijkeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ben ik het zo mee eens!

    Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal hartstikke wijs en waar! Ik kan niet kiezen welke ik het mooist vind. Niks erg toch?

    BeantwoordenVerwijderen