Pagina's

dinsdag 5 maart 2013

Slaapmiddel


 
 'Wil je nu? SMS ‘ik wil nu’ naar zes-zeven-zes-zeven! Scoren wanneer jij wilt, spontane dames met eigen vervoer. SMS ‘vervoer’ naar zes-zeven-zes-zeven!
Ik hou van lekker nat jahaa! SMS ‘nat’ naar vijf-nul-nul-zes en ik zeep mij helemaal in!’

(gaap)

‘Je kunt live meeluisteren, vind je het lekker ssschatje? Raak me aan, bel me, ik wacht op je, bel nul-negen-nul-zes-negen-twee-drie-drie!
Oh ja ssschatje, laat me niet langer wachten, bel me! Denk jij dat je ons aankunt? We doen alles voor je! Oh, ik ben drijfnat, kom hier en laat je lekker gaannn. Bel nul-negen-nul-zes-nul-negen-acht-nul-nul!
Jaaa ssschatje we vertellen je onze wildste avonturen. Komt zij nu naar jou? SMS ‘home’ naar zes-zeven-zes-zeven! Toppers bij jouw in de buurt? SMS ‘topppers’ naar zes-zeven-zes-zeven!’
(gaap)

‘Terwijl ik lekker met mezelf lig te spelen jahaa oh ssschatje, ik wacht smachtend op je!
Ga direct live! Studente 19 jaar helemaal voor jou! Bel me! Ik wacht op je telefoontje. Ze zijn zo lekkerrrr strak, heet en onschuldig. Bel nu en kommm oh ik kommm! Luister naar mij en mijn hete vriendinnen. Bel nul-negen-nul-zes-negen-acht-nul-negen voor de lijn waar je altijd aan je trekken komt, nul-negen-nul-zes-negen-acht-nul-negen!’


(geeeeeuw)

. . .

Mocht je 's nachts toevallig een keer wakker worden en je kunt de slaap niet meer vatten, zap dan gewoon een keer langs alle televisiezenders, geheid dat je weer in slaap valt zzzz

25 opmerkingen:

  1. Hahaha maar dan moet je wel vrouw zijn denk ik.. :D De reden dat dit overal te zien is op tv zal toch wel zijn omdat het werkt bij de mannen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Kirsten: dat denk ik ook. Ik vermoedt dat mannen hier wakker van (blijven) liggen ;-)

      Verwijderen
    2. ik vind zoiets even slaapverwekkend als jullie!
      Ik kijk dan liever naar een muziekprogramma dat op onze digicorder op mij staat te wachten... :-)

      Verwijderen
    3. @Billy: ieder zijn eigen slaapverwekkende middel hè? ;-)

      Verwijderen
  2. Ik zou toch liever een ander soort slaapmiddel krijgen...
    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Mirjam: ik eigenlijk ook. Voordeel van deze is dat het niet verslavend werkt, althans niet bij mij ;-)

      Verwijderen
  3. ik moet er nu al van gapen hahaha maar mss omdat ik gewoon moe ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Inge: moeheid, dat is wél een bijwerking van dit slaapverwekkende middel ;-)

      Verwijderen
  4. Ik geloof niet dat het op mij net zo'n slaapverwekkende werking heeft. Maar als ik niet kan slapen zet ik sowieso de tv niet aan, daar word ik alleen maar meer wakker van. Ik lees dan liever een goed boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Theo: heu ja ... ik denk niet dat jij hiervan zo gauw in slaap zult vallen haha! Zap anders naar Nederland 1, misschien is omroep MAX 's nachts ook op TV ;-)

      Verwijderen
  5. Hahahaha ik wordt dan niet moe, maar irriteer me juist dat ik niet iets leuk vinden om te zien.. Maar wanneer ik niet kan slapen doe ik eigenlijk niet de tv aan..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @The Empress: wakker liggen is sowieso irritant. Meestal ga ik wel even naar beneden en kom er dan achter dat alleen deze shit op TV is. Mocht ik helemaal de slaap niet kunnen vatten, dan heb ik altijd nog wel een aflevering van GTST staan die ik nog niet heb gezien :)

      Verwijderen
  6. Goeie tip voor mij! Slaapverwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Petr@: echt wel! Maar dan niet samen met je man gaan kijken hè? ;-)

      Verwijderen
    2. Hier ga ik maar even niet op in haha.

      Verwijderen
  7. Haha....dacht even dat je een nieuwe baan had;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ingridblogs: ha! Qua stem zou het kunnen, maar voor de rest ...

      Verwijderen
  8. Het is wel waar inderdaad..
    Maar gelukkig is er ook discovery enzo.. Is leuker. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Annemarie: Discovery is in ieder geval leuker :)

      Verwijderen
  9. Haha, helaas heb ik geen tv op mijn kamer, of moet ik gelukkig zeggen...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Nora: ook op mijn slaapkamer geen TV. In de huiskamer staat er wel één, en daar ben ik dus midden in de nacht minder gelukkig mee ;-)

      Verwijderen
  10. Goed idee!
    De tv op onze slaapkamer doet het niet, morgen meteen de monteur bellen. Zelf lig ik zelden wakker maar misschien dat echtgenoot er iets aan heeft. Om in slaap te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Bertie: moet wel heul slaapverwekkend zijn wil je echtgenoot daarvan in slaap vallen, wens de monteur suc6 ;-)

      Verwijderen
  11. ik begrijp er de ballen van!
    de eerste is vuil en moet zich inzepen. waarom sms't ze daarvoor? ik ben al dikwijls eens vuil dat ik me moet inzepen, en behalve met een gebroken schouder is dat iedere keer weer wel alleen gelukt!
    de tweede is een level verder, die is drijfnat. dat ze zich dan afdroogt. of zo'n sponzen badjas aandoet. haardroger, weet ik veel. djeezes!
    en de derde zal het ver brengen, spelen ipv te studeren. en vriendinnen die te warm hebben. verwarming wat lager zetten. het zal zo'n kot zijn waar de kosten (van verwarming o.a.) gedeeld worden zeker.

    conclusie: het zijn waarschijnlijk 3 blonde.

    ik ga in een slapeloze nacht liever een blokje rond met de hond.
    had ik een hond. of een blokje om rond te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Johan: ik vindt het ook verwarrend en raak steeds de draad kwijt bij de telefoonnummers. Tijd om een hond aan te schaffen Johan, een blonde Retriever misschien? ;-)

      Verwijderen