Pagina's

woensdag 3 april 2013

Mode

Er goed en verzorgd uit zien vind ik best belangrijk.
Het eerste waar
mannen mensen naar kijken is toch je uiterlijk.
Daarmee maak je meteen een eerste indruk.
Tuurlijk zit echte schoonheid van binnen, maar je kan lullen wat je wil, het oog wil ook wat. Nu is het niet zo dat ik de laatste mode op de voet volg, maar ik lees
bij de bibliotheek wel bladen als Marie Claire, Elle, Glossy en Red.
Ik neem de uiterlijke verzorgingstips gretig tot mij en bekijk de mooiste creaties van de beroemdste couturiers. Maar voor de gewone vrouw natuurlijk niet te betalen.
Je kunt wel wat met de ideeën die erin staan: naar winkels als H&M, The Sting of WE gaan om creaties als die van Versace, Stella McCartney, of Jean Paul Gaultier na te apen.

Iedere couturier is trouwens bekend om zijn 'eigen ding'.
Gianni Versace bijvoorbeeld is bekend om zijn vrouwelijke, goed gesneden en vervaardigde ontwerpen die bovendien comfortabel zitten.
Stella Mccartney maakt moderne mode met een romantische touche voor de eigentijdse vrouw. Jean Paul Gaultier is erg van de bustiers. Je weet wel, een soort korset met voorgevormde borsten.











 

Over voorgevormd gesproken, er is een Spaanse ontwerpster genaamd Isabel Mastache.
Zij stelde een aantal jaren geleden tijdens de Cibeles Fashion Week in Madrid de penisbroek voor: een broek met apart zakje voor de ballen en de penis van de man. Zo zie je alles vrolijk mee wiebelen tijdens het wandelen.
De vraag is: willen we dit? Ik vind het er eerlijk gezegd wel een beetje lullig uitzien …



31 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. @Zuster_Klivia: volgens mij zegt het veel over de ontwerpster van dit euh ... ding ;-)

      Verwijderen
  2. Haha hilarisch!! Ik zie ze al heen en weer hupsen!
    Het is sowieso een rare creatie, heb je de mouw gezien links?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Petr@: het pak is zeer geschikt voor de carnaval whahahaha!

      Verwijderen
  3. Haha....en als het heeel koud is hangt er een stukje stof;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Ingrid: whoehaha! Gauw een mutsje op :)

      Verwijderen
  4. Ocharme als ze dringend moeten plassen, het zit er precies nogal genepen in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Bea: toiletbezoek lijkt me heel lastig, misschien een gaatje aan de voorkant maken? (ieuw!) ;-)

      Verwijderen
  5. oh ik zie die mouw ook nu pas! hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk dat ik pas voor die modetrend, Desire...

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Billy: dan toch maar een ouderwetse rits aan de voorkant, wat jij? :)

      Verwijderen
    2. heeft inderdaad mijn voorkeur... ;-)

      Verwijderen
  7. Gerverdemme. Die hand (niet die nephand) zit er ook vlakbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Karin: gatsie, zou zoiets nou uitnodigen om d'r aan te zitten? En dat tijdens de catwalk, je moet er toch niet aan dénken!!

      Verwijderen
  8. Toch maar goed dat ik mijn man kleed. Ik verbied! mijn man om met deze modetrend mee te gaan, als hij zou willen. En gelukkig dat zal nooit het geval zijn. Dat weet ik zeker. hij heeft er de ballen verstand van

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Hanscke: kleren maken de man, laat dat maar aan ons 'gewone' vrouwen over ;-)

      Verwijderen
  9. Ik denk niet dat ik die mode mee wil doen. Het kan me in een gênante positie brengen als ik vrouwelijk schoon zie :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Theo: mét de kans dat de broek ineens te klein wordt ;-)

      Verwijderen
  10. Hihaha, leuk zeg en doe maar niet ;-).Alhoewel je bij sommige hardlopers broekjes ziet, waar je dus alles ziet, zo ook bij sommigen vrouwen(je kan bij wijze van spreken lip lezen).En bij deze koude temperaturen is het toch een stuk minder allemaal buiten ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Rinus: liplezen? Niets mis mee. Voor doven en slechthorenden dan ;-)
      Maar ook mannelijke hardlopers met korte broekjes zien er niet uit ... en het zit toch ook niet fijn? Het idee dat alles eruit kan 'vallen' en dat een ander dit kan zien ieuw!

      Verwijderen
  11. Ik vind de mode als vak wel leuk. Vroeger ontwierp ik vaak eigen kleding. Maar nu geef ik steeds minder om die mode. Ik bepaal zelf wel wat ik wil dragen, áls dat tenminste te koop is. Want de andere kant van mode is terreur, vind ik. Een lekker wijde blouse, zeg maar, is nauwelijks te koop als 'strak' de mode is.
    Ik moet wél lachen om die laatste broek, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Thérèse: mode is bedoeld om er mooi uit te zien en je lekker in te voelen, gelukkig kun je zelf bepalen wat je aantrekt. Maar dat gekke pak dus niet ;-)

      Verwijderen
    2. Ik trek het ook niet aan. Ik mag er toch wel om lachen?

      Verwijderen
    3. @Thérèse: je moet wel, zó lachwekkend is het :)

      Verwijderen
  12. Reacties
    1. @Lien: het spulletje is in ieder geval goed zichtbaar, ook op de fiets ;-)

      Verwijderen
  13. Van die laatste foto blijf ik liever verschoond ;-) haha! De blije eikel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Mirjam: ja, je moet even goed kijken voordat je door hebt wat daar hangt whahaha! En dan gauw verder klikken ;-)

      Verwijderen