Pagina's

dinsdag 11 juni 2013

Klopt

De berichtjes en reacties over het afgelopen weekendje weg heb ik verwijderd.
Ik had na het logje ‘Break’ een leuk recept voor een pittig weekendje weg gepubliceerd.
Wat familieleden met bijbehorende karakters/uiterlijkheden door elkaar gehusseld en daar een soort van ovenschotel van gemaakt (best goed gelukt al zeg ik het zelf
J).
Me niet realiserend dat familieleden zichzelf er misschien in zouden herkennen als hun oog daar (via social media) op zou vallen.
En dat zij met de gepubliceerde karakters/uiterlijkheden misschien niet zo happy zouden zijn. Wellicht dat er dan bij hen wat obstipatie ontstaat en dan ben ik de klos.

Resumerend kan ik zeggen dat het weekend redelijk is verlopen.
Iedereen ging zijn eigen gang
en dat was maar goed ook.
Dit weekend was leuk.
Volgend jaar weer?
Hm …
dat dacht ik niet ;-)

20 opmerkingen:

  1. Ik vond het heel leuk gevonden!
    Maar begrijp het wel. Je weet maar nooit en dan slaat zeker de vlam in de pan.
    Gelukkig dat het weekend toch leuk was!
    Mijn buren waren ook het weekend weg, familie???? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Petr@: ook ik vond het wel grappig, mede omdat ik de personages goed ken :)
      Jouw buren mijn familie? Wie weet ... ;-)

      Verwijderen
  2. Zo jammer....écht waar!
    Bloggen is toch ook een beetje "cabaret".
    Maar begrijp het wel hoor...manlief vond het ook niet zo leuk toen ik gisteren een blog had getypt over zijn kranige(lees:aanstellerige) gedrag na het trekken van een kies.
    Dus heb ik-omdat ik zelf ook niet wist of het nou leuk was of niet-het niet geplaatst.
    Waar wat niet is kan nog komen:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Ingrid: jammer inderdaad. En cabaret is het ook min of meer, maar niet iedereen houdt van cabaret, zeker niet als ze zelf het onderwerp zijn ... net als met leedvermaak, trouwens ;-)

      Verwijderen
  3. Ik heb waarschijnlijk iets gemist, eigen schuld dikke bult :-)
    Het risico dat er gelezen wordt door ogen waarvoor het niet bestemd is...mss maar beter dat je het verwijderde, soms kan wat erg is wel nog erger :-) zelfs al liggen wij (lezers) in een deuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Bea: het heeft ook maar kort op mijn blog gestaan. Ik was iets te enthousiast met plaatsen en dacht er verder niet bij na. Maar berichtverspreiding via social media gaat sneller dan snel, dus ik dacht rap verwijderen voordat desbetreffende personen het lezen en zich aangesproken voelen ... 't ligt toch altijd een beetje gevoelig hè, familie ;-)

      Verwijderen
  4. Nu heb ik helemáál het idee dat ik wat gemist hebt! Lijkt me lastig, familie met lange tenen. Je kunt het ook als een compliment opvatten dat er over je geschreven wordt, maar ja... Vaak ligt de kerk in het midden, maar deze keer neem ik het geheel voor jou op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Mirjam: sorry. 't Was ook wel leuk hahaha! Dat weekend met familieleden was met mijn soort humor beschreven, 'k weet zeker dat het niet hun soort humor is. Nou ja, dan maar het zekere voor het onzekere nemen: verwijderen dus. Wel lief dat je het op voorhand voor mij opneemt :)

      Verwijderen
  5. Ik had het wel gelezen maar (nog) geen reactie geplaatst. Vond het wél origineel gevonden allemaal maar inderdaad, de ovenschotel was smakelijk bereid maar de ingrediënten zouden er weleens aangebrand op kunnen reageren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mensen en lange tenen... Pffff. Ik vond 'm wel geinig, alhoewel ik over zou slaan, maar dat had je al gelezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Zuster_Klivia: ik had je reactie gelezen. 't Was niet jouw soort ovenschotel ;-)

      Verwijderen
  7. Ik heb het ook gemist, Was wel benieuwd hoe het weekend was verlopen. Heel heel soms laat ik mij ook censureren door de pottenkijkers uit mijn familie door het dan toch maar niet te plaatsen. Maar eigenlijk heb ik dan wel goed de pest in dat ik het niet aandurf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Hanscke: over dat 'de pest in hebben' kan ik me goed voorstellen. We leven in een land waar vrijheid van meningsuiting geldt. Maar als het om eigen familie gaat ligt het ineens gevoelig en wordt er gezwegen. Verstandig? Soms ... ;-)

      Verwijderen
  8. heb net snel even teruggelezen in m'n rss hihi maar zal er verder niks over zeggen ;-)

    obstipatie echter. google dat eens?

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Inge: 'Hebt u last van obstipatie of wilt u er meer over weten?
      obstipatie.info/
      Dan biedt onze website uitkomst. Wij geven u alle informatie over obstipatie'??

      Verwijderen
  9. Dat snap ik wel.
    Toch heb ik hem gelezen en moet zeggen ik vond het GEWELDIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook al eens opmerkingen gekregen maar het is mijn blog en ik doe ermee wat ik wil. Natuurlijk moet men een beetje de kerk in het midden laten. Ik denk dat ik het ook gemist heb. (en daardoor natuurlijk een beetje nieuwsgierig geworden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ik heb hem in mijn rss gelezen! Maar echt.. maken ze zich daar druk om? Het valt me vaker op dat er mensen zijn die sommige blogs iets te serieus opvatten.. Het is ook gewoon vermaak.. :)

    BeantwoordenVerwijderen