Pagina's

dinsdag 9 juli 2013

Tis blond ...









16 opmerkingen:

  1. Hahaha, hoe erg! Doet me denken aan die keren dat ik in een winkel in de spiegel een beeld van mezelf opvang en dan denk dat ik een 'mevrouw' zie. Hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaaaaaa....dat is wel érruuuuuug blond hahha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woehahahaha, de max!!!

    maar blijkbaar is er een probleem met bloglovin, ik krijg weer geen melding meer als je iets post....
    mss is het mijn pc, ben al enkele keren aan het proberen iets te bestellen bij bol.com en ik kan niet betalen, dat nu nog geweten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Johan: nou moe?! En bij mij was ineens de leeslijst van mijn blog verdwenen ... bij blogspot loopt niet altijd alles even op rolletjes blijkbaar. Die leeslijst heb ik inmiddels weer opnieuw kunnen opslaan. Dus wellicht krijg je ook weer meldingen?

      Verwijderen
  4. en bij uw google-knop:

    Onze excuses...

    Uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer het opnieuw of kom later weer terug.

    :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Johan: euh ... dit gaat mijn pet ver te boven. Ik zou zeggen "Probeer het opnieuw of kom later weer terug." ;-)

      Verwijderen
    2. toeme, hoe dat ik daar zelf niet opgekomen ben!!!! :-)

      Verwijderen
  5. Haha, heerlijk :D

    Ik heb trouwens hetzelfde probleem als Joten: melding in de post weg. Nou ben ik nogal een digibeet, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Ligt het niet bij mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Mirjam: ik hoop dat je de meldingen inmiddels weer krijgt ... ik zal sowieso maar weer eens graven in mijn 'beheer' ook al ben ik net als jij digibeet wat dat betreft. Ben al blij dat ik überhaupt logjes en fotootjes kan plaatsen ;-)

      Verwijderen
  6. Haha wat een grap!
    Ik heb b.t.w. ook last bij bepaalde blogs dat ik geen melding krijg als er iets gepost wordt. O.a. bij Ingrid. Ik kijk nu gewoon af en toe zelf of er iets nieuws staat. Vorige week had ik bij iemand anders een logje van een jaar geleden te pakken, dat werd aangegeven als "nieuwe" post. Ik heb er nog op gereageerd ook, staat lekker slim haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Petr@: dat doe ik ook, af en toe kijken of er iets nieuws geplaatst is. Daarom is m'n leeslijst aan de rechterkant op mijn blog ook wel handig. Op de naam klikken en je bent meteen op de blog van de ander.

      Verwijderen