Pagina's

zaterdag 12 oktober 2013

De lente van de winter




10 opmerkingen:

  1. zoals herfst ook niet rijmt op zonneschijn en toch zijn er gelukkig ook mooie zonnige herfstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alles hoeft te rijmen, laat maar waaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan er niet tegen wanneer het nergens op rijmt. Ik dacht even, het rijmt op Kerst, maar strikt genomen ook niet :( Bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Loesje "heb ik ook op Facebook":) andere plaatje is ook gaaf......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is maar best ook, ik heb helemaal geen zin om de poten te breken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Loesje blijft een toppertje. Maar de herfst heeft ook zijn mooie kanten, al is het met dit weer wat langer zoeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is helemaal los gekomen deze week en dat blijft nog even!.Op 18 Graden of meer moeten we echt tot aan April wachten helaas!.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom hier heel graag lezen, waar eerlijk en poëtisch wordt gereageerd op eigen gevoelens, gerijmd of niet.
    Joris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt dit zaterdag geplaatst toen was het echt rot weer. Maar vandaag is het een hele mooie dag!
    Ik ben ook gek op de spreuken van Loesje, op facebook komen ze vaak voorbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goeie. kende ik ook nog niet. die wind en regen echter wel, die ken ik te goed.. #geenherfstmens

    BeantwoordenVerwijderen