Pagina's

dinsdag 19 november 2013

Ik word blij van

Een aangename temperatuur * een rode paddenstoel met witte stippen * onverwachte etentjes * een nest puppy’s * een compliment  * de eerste 10 minuten in de saunacabine * hugs autorijden in mijn eentje * een brandende houtkachel * kaas versus wijn * de eerste zonnestralen in het voorjaar * de geur van versgebakken brood * zilte zeelucht * het eerste kopje koffie na het hardlopen * het geschreeuw van meeuwen aan de kust * warme pantoffels * appeltaart met slagroom * een onverwacht bosje bloemen van manlief * slagen tijdens het shoppen * muziek van Simon & Garfunkel * vintage spulletjes * lichte ruimtes * weekendjes weg met het gezin * mooie verhalen verteld door ouderen * wandelen in de sneeuw aan het eind van de middag * kibbelingen * frisgewassen beddengoed mijn zingende kinderen als teken dat ze goed in hun vel zitten * reacties op mijn blog ;-) *

33 opmerkingen:

  1. Daar zou ik ook blij van worden...behalve die sauna dan en autorijden in mijn eentje,want ik heb geen rijbewijs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hm ja, dan wordt autorijden een beetje gevaarlijk zo in je eentje ;-)

      Verwijderen
  2. Inderdaad en dat zou ik ook blij van worden.
    Die koffie na het hardlopen dan niet,en wat dacht je van het vakantie voor boek pret, ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Da's ook fijn, vakantie voorboekpret :)

      Verwijderen
  3. doe mij maar dat kleintje: ben gek op *hugs* :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Johan! Fijn om weer wat van je te horen :)
      *hug*

      Verwijderen
  4. Nou, van koffie word ik meestal wel blij, maar van hardlopen? Misschien als ik het eens geprobeerd heb??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja, vooral van de koek die ik neem ná het hardlopen word ik blij haha!

      Verwijderen
  5. Nou dat zou helemaal mijn lijstje kunnen zijn, behalve dan de sauna, daar krijg ik het benauwd van.
    Ik word al blij als ik dit lees, ik ben ook zo kinderachtig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij als een klein kind, da's juist fijn! Zeker in de maand november ;-)

      Verwijderen
  6. ik kan me bij de meeste dingen aansluiten, Desire. Het zijn dingen die iedereen wel plezant vindt denk ik zo...
    Wanneer staat het volgende weekendje gepland?

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa! Van al die dingen word ik ook blij. Ik ben alleen niet zo'n saunaganger maar dat is dan ook het enige. Blij dat ik je weer blij maak met mijn reactie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jee, hardlopen doe ik ook niet. Alleen om de trein te halen. Maar koffie gaat er altijd in. Kijk nu maak ik je nOg blijer met een extra reactie. :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik word blij van die blijmakertjes die ik hier bij jou kan lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Verfrissend! Verkwikkend! Heerlijk even.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne, goedgevoel-gevende opsomming, alleen al de kleuren geven euh..kleur aan dit lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kleurentherapie, daar schijn je ook blij van te worden ;-)

      Verwijderen
  12. Daar word ik ook heel blij van, behalve van de sauna en het hardlopen....daar zou ik van sterven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei. Nee, dan zou ik daar ook maar niet aan beginnen Bea ;-)

      Verwijderen
  13. Oh nee, toch niet van het geschreeuw van meeuwen ? Schitterende vogels, ik word blij van het kijken naar hun vlucht, maar niet van hun geschreeuw.
    En die saunacabine, tja, vooral tussen minuut vier en acht vind ik dat zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, als ze van dichtbij in mijn oren zouden tetteren is dat natuurlijk niet fijn, maar op de achtergrond klinkt het heerlijk :)

      Verwijderen
  14. En ik word blij van het lezen van al die dingen waar jij blij van wordt. Er is eigenlijk maar één conclusie mogelijk: jij bent gewoon een heel blij mens.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk! en zo vrolijk ook! en zingende kinderen, jaaaa! ^^ (en aangename temperaturen, ja, graaag!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een klein paradijsje op aarde lijkt het wel ;-)

      Verwijderen
  16. Ik word al blij bij het lezen van al die blije dingen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik word al helemaal vrolijk van al die kleurtjes in je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een idee om zoiets te doen wanneer je je niet zo goed voelt. Je wordt er op slag blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk gedaan. En leuk ook: 'mooie verhalen verteld door ouderen'. Vind ik ook fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen