Pagina's

vrijdag 22 november 2013

Schoon gezelschap

We hebben iemand geadopteerd, vanmorgen werd ‘ie aan de deur gebracht.
We hoefden hem niet eens zelf te halen, kan je nagaan.
De adoptiekosten vielen trouwens erg mee.
Het was liefde op het eerste gezicht.
Hij zat in een doos, keek ietwat verlegen van zich af en had bij binnenkomst al van die rode blosjes op de wangen.
Na elkaar flink afgetast te hebben was het moment van acceptatie daar.
Het is zo’n schatje, echt!
Hij ging zomaar uit zichzelf schoonmaken en wiste meteen alle sporen in huis
ik moest hem uiteraard wel de juiste knoppen wijzen.
Hij heeft maar één arm die overigens aan zijn neus vastzit maar dat vinden we niet zo erg. Want die ene arm is behoorlijk sterk en hij kan er echt heel veel mee.
Hij is gemakkelijk te tillen en erg flexibel.
Hij volgt je echt overal en is altijd goedlachs.
Lawaai maakt hij geeneens zóveel, da's toch mooi meegenomen.
Hij is vast heel tevreden met de gecreëerde slaapplek, want hij lachte vol overgave toen ik hem in de kelder plaatste.
We zijn er zo gelukkig mee.
En we noemen hem Henry 
J

13 opmerkingen:

  1. O jullie hebben een slaafje :-)
    Dat lijkt me echt zo handig! Maar doet hij alles zelf of moet je erbij blijven?
    Veel plezier nog met Henry!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. Als hij het goed doet wil ik er ook een adopteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, een arm die aan zijn neus vastzit... Lekker ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel jammer dat ie de hele tijd achter je aanloopt. Het zou een stuk fijner zijn als ie gewoon zelfstandig aan de gang ging. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me handiger dan een hond :-) Veel arbeidsvreugde met de nieuwe aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een stofzuiger? Ik kan ook niet zonder.............

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien had je net de iets onafhankelijker kunnen nemen. Dan liep hij het huis rond zonder dat jullie telkens moeten meelopen omdat hij schrik heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heerlijk!!! Doe mij ook zo'n Henry :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben ook zo'n hulpje, maar die is wat eenkennig. De hulp heeft een oogje op mijn man!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een beetje hulp voor jou, zo te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht toch een groot deel van dit blog: Waar Heeft Ze Het Toch Over, hahaha! Maar ziet er lekker uit, jouw Henry. Veel plezier met hem ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik dacht eerlijk gezegd dat je zou kiezen voor zo'n volautomatisch exemplaar, dat niet als een hondje achter je aan loopt maar netjes zelfstandig zijn werk doet. Zelfs als ie honger heeft gaat die alleen op zoek naar zijn eethoekje. Gemiste kans, Desire!

    :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk en inderdaad moet je er werk van maken, vooral de katten zijn er gek op, dus niet!.

    BeantwoordenVerwijderen