Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Waarheid

10 opmerkingen:

  1. Ik moet toch nog wat bijleren als ik deze opsomming leer, want verre van perfect. Dat van die lover vind ik tegenstrijdig. Begin van zelfkennis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bon, ik heb nog veel werk als ik strong enz wil worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb nog een beetje te leren, nog wat werk aan mezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doordenkertje!
    En ik moest even opzoeken wat flaws is haha. Zie je nou, wise ben ik ook nog niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gedeeltelijk akkoord :-) Alleen voor dat laatste zou ik iets anders zetten, en voor de lover ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral die 'I learn from my mistakes' moet ik toch wat vaker tot me door laten dringen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen