Pagina's

donderdag 19 december 2013

Merry ...

De kerstdagen zijn er weer
Wat een feest
‘k Ben al twaalf keer
Naar de supermarkt geweest

Ga eens aan de kant
Met je winkelwagen
Waar zit je verstand
Het is al over een paar dagen

Nu met spoed
Langs de kassa-rij
“Leg die fles eens goed!”
De kassamiep is ook niet blij

Alle boodschappen in de fietstas
Mijn rug staat krom
‘k Wou dat het 1 januari was
Ik donder bijna om

Gourmetten op eerste kerstdag
Lekker origineel
Stinken en smeren mag
We eten veel te veel

Wat gaan we eten
Op kerstdag nummer twee
Joost mag het weten
We nemen de afhaalchinees mee

Kerstkaarten versturen
Dat hoort er bij
Vergeet ik de buren
Zij vergeten ook mij

Wel heeft heel dit feest
Eén goed ding zowaar
Als het knallen is geweest
Staan we aan de goede kant van het jaar



13 opmerkingen:

  1. Haha, leuk deze! En ja, er valt toch altijd weer iets van je af als je eenmaal in het nieuwe jaar staat he? Zo van: hehe, dat hebben we ook weer gehad en nu maar gauw weer over tot de orde van de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Ha Ha :-) :-) :-) (i.p.v Ho Ho Ho)

      Verwijderen
    2. Het was de bedoeling dat deze reactie onderaan kwam te staan, ook al ben ik het met rebelse huisvrouw eens. Maar het beeld verspringt steeds. Heel irritant dat 'bloglovin'.

      Verwijderen
  2. hahaha, en zo weten we alles!

    Fijn eindejaar, Desire!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja het is even doorbijten ;-) maar voor je het weet is het 1 januari en is alles weer achter de rug!
    Toch fijne dagen toegewenst!!

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, lekker chaotisch! En ja, nog maar twee weken en dan is het gewone leven weer in gang.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu ze er bijna zijn gaan we maar mee met the flow he. Het blijft een bijzondere periode. Gelukkig duurt ze maar een weekje of twee (excl. voorbereiding). Wat toch eigenlijk weer bijna 4% van de ganse jaartijd is. Sjonge.
    Fijne feesten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werken is ook een goed idee en ik hou mij in dit jaar met eten.En de dagen gaan weer lichter worden voordat je het weet is het weer midzomer!.Fijne dagen alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het positieve is dat de dagen weer gaan lengen, maar laat die winter deze keer eens niet strengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha lekker komisch. Ik heb genoten van je gedachtenspinsels en een groot aantal herken ik ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen