Pagina's

zondag 2 februari 2014

Vlinders ...


17 opmerkingen:

  1. gelukkig heb ik die ook zonder rupsen te eten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmh ja, ben bang dat ik al heel wat jaartjes geleden valentijnsdag spannend vond... Maar zo'n hoedje, dat heb ik nog niet. Misschien maar eens gaan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan hebben ze bijvoorbeeld in Thailand elke dag Valentijnsdag, ze doen daar niet anders dan rupsen eten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hum, dan maar geen vlinders met Valentijnsdag…

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha, grappig....ondanks het gevoel van walging bij de gedachte om rupsen te moeten doorzwelgen. Geen buikvlinders voor mij, bedankt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet er niet aan denken maar het schijnt de toekomst te zijn, het eten van insecten, bleh
    Maar als je er dan vlinders van in je bui krijgt, is wel een prettige bijkomstigheid haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wel heel desastreus :D Vlinders en/of insecten eten...ik word al niet goed als ik het iemand op tv zie doen! groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voorlopig blijf ik er ook vanaf hoewel ze vol eiwitten schijnen te zitten, die rupsen. Maden ook. Hmm... toch maar niet nee...:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, grappige foto!
    Hopelijk krijgen we ook zo vlinders in de buik, omdat onze geliefde ons verrast met een mooi kaartje ofzo :-)
    Nog een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha. En dan maar hopen dat zij ze niet voor d' ontpopping worden uitgepoept.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihi kende 'm al maar blijft grappig. en oh ja! valentijnsdag! ik zal d'r eens een feestje van maken. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, nu komt Valentijnsdag eraan en daar moeten we tegenwoordig ook allemaal aan mee doen, want dan kunnen ze zo lekker verkopen. Maar ach, stiekem vind ik het de leukste feestdag die er is, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Of stop een rups in je reet............

    BeantwoordenVerwijderen