Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

M'n complimenten ...

‘Tringggg!’

Hallo?

Enthousiast: “moeder hier! ‘k Wilde even zeggen dat jouw jongens weer onderweg naar huis zijn, hoor!
Ze waren hier al om kwart voor elf, want ze hadden de wind mee. En ze hebben bij mij de buik goed volgegeten, hahaha!
Je stiefpa en ik vinden het echt geweldig dat ze even aankwamen met de racefiets, en het is ook een hele mooie fiets die jongste heeft gekocht voor zijn verjaardagsgeld!
En je mag trots zijn op ze hoor, het zijn gezonde en heel beleefde jongens. Voor hetzelfde geld waren het nu criminelen die oude mensjes beroven. Maar jouw jongens niet.
Ja meid, je hebt het ontzettend getroffen met die geweldig lieve jongens!”

‘Tuut tuut tuut!’



Ow ja, het is nationale complimentendag …



18 opmerkingen:

  1. Haha dat had mijn moeder kunnen zijn!
    Haar kleinzoons zijn ook de beste!
    "Je mag je handen dichtknijpen met die fijne jongens!"
    Heerlijk toch?
    En weet je wat? Ze menen het nog ook! Want als het geen complimentendag is, zeggen ze het ook!
    Voor jou ook een compliment: Je hebt weer je achtergrond iets veranderd als ik het goed heb. Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Complimentendag? Dat wist ik niet. Maar fijn dat oma en opa zo trots op ze zijn :-) en ook zeker fijn dat ze geen oude besjes beroven hihihi. Goed gedaan moeders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah. Morgen nog even terugbellen om de waarheid te horen? :-) Nee hoor, lang leve oma's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, zo mogen we het graag horen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een dagje te laat maar ook nog een complimentje van mij voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is leuk om te horen, als je moeder zo enthousiast en tevreden is, jij bent het vast evenveel!
    Het was weer fijn om even langs te komen op je mooie blog Desire.
    Nog een fijne zondag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is waar ook, was ik helemaal vergeten. Ik ga nu direct man- en dochterlief complimenten maken! Weet trouwens zeker dat je moeder, ook zonder deze dag, razend enthousiast geweest zou zijn over haar kleinkinderen hoor. Elke trotse oma is dat toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn die complimenten dan blijkbaar ook dubbel en dik waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor grootouders is het alle dagen complimentendag als het over de kleinkinderen gaat :-) Schattig vind ik je moeders trots.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch altijd fijn te horen als je kinderen als positief worden ervaren. Dat betekent dat jezelf goed werk hebt afgeleverd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi
    Ik krijg een melding van een nieuw logje van jou, genaamd weekendje weg.
    Maar als ik er op klik, krijg ik te zien dat het bericht niet bestaat????
    Vreemd he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Petr@! Dat gebeurt als je een bericht plaatst maar daarna weer verwijderd ...

      Verwijderen
    2. Ok haha. Toch nog even door de censuur?

      Verwijderen
    3. Heu ja, ik was er nog niet helemaal zeker van ;-)

      Verwijderen
  12. Ook al worden kinderen bij het ouder worden steeds meer zelf verantwoordelijk voor hun doen en laten, als moeder vind je het toch fijn om te horen dat men jouw kroost aardig vindt. Complinentendag of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Complimenten over je kinderen kun je niet genoeg krijgen :D
    Ik had dezelfde ervaring met je nieuwe blog als Petra...
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen