Pagina's

woensdag 23 april 2014

And I dream I'm an eagle

11 opmerkingen:

  1. Prachtig lied van Abba, een van de betere vind ik.
    Konden we maar af en toe vliegen he, dat lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nostalgie...en een prachtlied, eentje om bij weg te dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die openingsnoten uit zo'n ouderwetse synthesizer - nostalgisch ook. De titel zegde me in eerste instantie helemaal, maar toen Agnetha en Anni-Frid begonnen te zingen kwam de blijk van herkenning.

    Maar wil je nu zeggen dat je droomt dat je een engel bent? Desire je bent een Engel, zeg dat vooral ook elke dag tegen jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Abba, mijn eerste muzikale liefde!
    En een heerlijke songkeuze, Desire!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las de titel en wist het meteen: Abba!
    Mijn broer was een ongelofelijke fan en ik ken alle LP's (tja...) van voor tot achter. Mooi nummer heb je gekozen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. doet me beetje wegdromen op dit late uur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na het eerste couplet herinnerde ik me het nummer weer....altijd goed Abba :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een van de betere nummers van Abba .. én ze hebben echt wel goede nummers. Nu, na al die jaren durf ik dat eindelijk luidop zeggen :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben altijd dol op Abba geweest. Zeldzaam goed waren ze en dit nummer: prachtig. Het blijft gewoon tijdloos mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe ouder ik word hoe mooier ik de muziek van ABBA ga vinden. In hun glorietijd vond ik het maar nix.

    BeantwoordenVerwijderen