Pagina's

dinsdag 1 april 2014

Plog

Laat ik een keer meedoen aan een rage: ploggen. Oftewel Photobloggen. Dit was afgelopen zaterdag:



Me, Myself and I, klaar voor vertrek
















Oudste is mijn chauffeur voor vandaag,
heeft nog niet zo lang zijn rijbewijs en wil gráág rijden



We naderen Zwolle



We gaan (o)ma ophalen, hond niet weg te slaan bij oudste



Op naar Nieuwleusen



(O)ma moet een nieuwe bank, oude is kapot



Dit wordt hem, (o)ma helemaal blij. (O)pa kan er goed op liggen, ook belangrijk



Bijbehorende stoel voor een leuke prijs



Zwolse lekkernij bij de koffie. Voet van (o)pa



Lunchen bij (o)ma en (o)pa, altijd lekker



Die ham/kaas croissant gaat er wel in



We gaan nooit naar de grote gele M, behalve voor de McFlurry M&M's



Aquarium bij de grote gele M



Langs de IJssel terug naar huis



Thuis in de overkapping. Lekker chillen, heerlijk weer



Griekse Kofta gemaakt


De Kwis kijken

(Foto's zijn genomen met mijn smartphone, iets mindere kwaliteit, maar volgens mij valt er genoeg te zien ;-) )


27 opmerkingen:

  1. mooi verslagje, alleen had ik je graag helemaal gezien... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik sluit me verder aan bij de vorige spreker, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat zijn jullie het toch eens met elkaar ;-)

      Verwijderen
  3. Leuk om te zien hoe je dag is verlopen!
    Leuk woord plog, daar had ik nog nooit van gehoord.
    Die Zwolse lekkernij ziet er goed uit.
    Sinds onze jongens hun rijbewijs hebben, laat ik me ook meestal rijden ;-) lekker makkelijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schijnt een hype te zijn onder bloggers. Zelfs jij doet het al met je mooie aaifoon-foto's Petr@ :-)
      Die Zwolse lekkernij is ook erg lekker, een soort rol van bladerdeeg, gevuld met room en aan beide uiteinden chocolade hmmmmm
      Heerlijk dat zoonlief zijn rijbewijs heeft, erg handig zo'n bob in huis ;-)

      Verwijderen
  4. Als dyslect ben ik sowieso enorm visueel ingesteld en heb je me zo mooi meegenomen in een dag uit je leven. Volgens mij had je dan met nog geen 100 pagina's niet zo treffend kunnen beschrijven. Met name van de Griekse Kofta krijg ik spontaan honger.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You're welcome, Theo. Kofta smaakte ook prima al zeg ik het zelf haha!

      Verwijderen
  5. Heel leuk dat ploggen. ga ik mss ook eens doen...als ik terug zin heb om iets op mijn blog te zetten :D
    Die Zwolse lekkernij ziet er heerlijk uit, daar zou ik zo in bijten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van het maken van de foto's alleen al krijg je inspiratie, benieuwd naar jouw fotoblog in wording, Bea!

      Verwijderen
  6. Leuk kijkje in je dag, ook al zie ik je niet. Zelf heb ik het ook eens gedaan een poosje geleden. Grappig om te doen maar wel een gedoe... Sommige mensen ploggen al maanden lang iedere dag. Eentje volg ik nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een logje schrijven is inderdaad iets eenvoudiger. Wil je een ploggen dan moet je wel de hele dag je fototoestel/smartphone bij je hebben en niet vergeten fotootjes te schieten anders loop je snel achter de feiten aan haha!

      Verwijderen
  7. Ik vind het een heel levendig Plogje en voor herhaling vatbaar!
    Eh...geef mij maar een toetsenbord. Of nog beter: papier en een pen.
    Maar ja, ik ben dan ook al bijna honderd ;-)
    liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Doe mij ook maar een toetsenbord, lekker snel ;-)

      Verwijderen
  8. ja hoor er valt heel zeker genoeg te zien, mooie reportage van je dagje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die McFlurry M&M's heb ik nog niet geproefd, dat moet ik zeker eens proberen, mmm... :-)
    Dat heb je leuk gedaan, een heel mooi fotoverslagje van een gezellige dag!
    Fijne avond Desire,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je die eenmaal geproefd hebt, wil je geen ander ijsje meer (tenzij je niet van pinda's en chocola houdt ;-))

      Verwijderen
  10. Super hé, zo'n weekend in foto's,..Ga dat mss ook nog eens doen, leuke herinneringen ook.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ploggen is best leuk en zeker een leuke herinnering voor later :-)

      Verwijderen
  11. Altijd fijn zo'n plog, ik had er plezier in in die van mij. Het leest ook lekker en je hoeft zelf niet zoveel tekst te voorzien :-)
    Die Zwolse lekkernij ziet er wel heel lekker uit.. wel beetje dikmaker, niet ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral dat 'niet zoveel tekst' is héél handig ;-)
      Heu ja, die Zwolse lekkernij moet je niet iedere dag tot je nemen, het caloriegehalte heeft wel degelijk invloed op de omvang van je vetrollen. Gelukkig kom ik niet zo heel vaak in Zwolle ;-)

      Verwijderen
  12. Een plog! En zelfs een selfie (goed, je hoofd staat er niet op, maar oké). Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Had ik nog niet gehoord, een plog. Leuk om te zien, maar zelf ben ik toch meer van de woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van die Koftwa krijg ik spontaan honger, heerlijk! Leuk, die selfie :-D Die Grote Gele Mmmm... Jaaaaa... Hun Big Tasty's zijn ook zo verrukkelijk...

    BeantwoordenVerwijderen