Pagina's

donderdag 8 mei 2014

Bombing



















(Ik meen) in De Wereld Draait Door was te zien hoe actrice Cameron Diaz en acteur Jimmy Fallon toeristen voor de gek hielden, het zogeheten ’pranking’ (een streek uit halen).
Op het moment van foto schieten gingen ze achter de mensen staan met een gek gezicht of in één of andere gekke stand wat lachwekkende foto’s oplevert. De naam voor dit fenomeen is photobombing.
Als je hier op het www naar googled, krijg je best leuke dingen te zien.
Het gebeurt bewust en onbewust en er zal best het één en ander gefotoshopt zijn, maar desondanks levert het wel leuke plaatjes op ;-)
























































































































































































































































































































































































































Bron afbeeldingen: www.photobombing(animals)

14 opmerkingen:

  1. Normaal ben ik niet zo bij de tijd, maar toevallig had ik dit al van de kinderen mee gekregen die graag dit soort foto's in scene zetten. Maar de foto's die per ongeluk op die manier zijn geschoten zijn het leukst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fotoshop of niet, onwillekeurig moest ik toch wel lachen. Leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er zitten hele plezante exemplaren tussen... :-D
    Al zullen er bij vele wel de photoshoptools gebruikt zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk!
    Vooral die van de baby ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zitten schateren. Zo hard, dat mijn dochter nieuwsgierig overeind kwam en naar me toe kwam!
    Gefotoshopt of niet: het zijn stuk voor stuk plaatjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. er zijn er inderdaad heel leuke tussen , dat is genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Foto's met dieren zijn altijd leuk..........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn geweldig! Ik zit op dit moment in elk geval breeduit te smilen. Wist niet dat het zo heette, photobombing. Grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker leuk om te zien! Ook om te doen trouwens... ik heb het vorig jaar zelf gedaan bij een groep Japanners in Parc Guell in Barcelona, ze stonden zo braaf op een rijtje dat ik het niet kon laten om ineens achter de groep op te duiken! Foto werd wel opnieuw gedaan nadat degene die de foto nam uitgelachen was!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha geweldig! Heel leuke beelden!
    Groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms voel ik wel aan dat een en ander in scene is gezet, dan wel vakkundig ge"shopt" maar het blijven grappige plaatjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaaa hahaha hwb daar een hele tijd geleden al eens een hele avond om in een deuk gelegen ^^

    BeantwoordenVerwijderen