Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Sta op

'Tudededudududelu' …'tudededudududelu'

Telefoon!

Ikke: “met de vrouw des huizes?”

Hallo? U spreekt met Prominent! Spreek ik met de vrouw des huizes of met de heer des huizes?

*I beg your pardon?*

Ikke: “u spreekt met de vrouw des huizes, ja?”

Oh dag mevrouw, ik denk dat ik u moet hebben. Zegt Prominent u wat?

Ikke: “heu … nee? Moet dat dan?”

Nou, dat is wel vreemd.

Ikke: “hoezo?”

Nou, u heeft in 2010 een sta-op-stoel bij ons gekocht. En ik wilde ff checken of de stoel nog steeds bevalt.

(wasda?) Ikke: “een sta-op-stoel?”

Ja, da’s een stoel die u praktische hulp biedt bij het opstaan?

*Peins*
*Denk*
Dingdong!


Ikke: “ach, ik denk dat u mijn schoonvader bedoeld, mijn man heeft destijds die stoel voor hem geregeld.”

Nou, ik dacht al, u klinkt nog best jong voor zo’n stoel.

(…)

In de verwachting dat meneer Prominent naar het telefoonnummer van mijn schoonouders gaat vragen, rommel ik alvast in de la op zoek naar het telefoonnummer.

Nou mevrouw, volgens mij heeft dit gesprek dan niet zoveel zin!

‘Tuut tuut tuut tuut!’

Nou ja zeg, wat nou prominent?
Ik zeg pertinent incontinent incompetent!



11 opmerkingen:

  1. Veel interesse in de stoel was er blijkbaar toch niet, gewoon een beleefdheidstelefoontje om interesse te veinzen :D Al heeft die meneer weinig kaas gegeten van beleefdheid ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kwam duidelijk niet overtuigend over ;-), maar blijkbaar wel jong!!!!.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel dom! Terwijl jij nog wel behulpzaam wilde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van beleefdheid kent die man ook niet veel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah dat staat ze netjes!!
    Scoren ze geen punten mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woeha, klantenservice.....ik denk dat ze dan misschien beter niet bellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vast een stagiaire die nog veel moet leren... Maarre je hebt een erg onzijdige en moeilijk te definieren stem blijkbaar hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo lekker onbeleefd en dom bovendien, misschien wilde je nog wel een stoel bestellen, niet voor jezelf natuurlijk, jij bent nog zooooooo jong ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'Tuut,tuut,tuut,tuut'.........ik zou er blij mee geweest zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beetje laat voor een tevredenheidsenquête lijkt me toch...

    BeantwoordenVerwijderen