Pagina's

vrijdag 10 oktober 2014

: - )



15 opmerkingen:

  1. Altijd leuk die teksten van Loesje :) en inderdaad......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dan kruip je lekker vroeg onder de wol en en geniet je van een lange dag erna :-)
    Nog een fijne vrijdag en alvast een leuk weekend!
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is het enigste voordeel aan de herfst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms kan een dag niet kort genoeg zijn ;-) Tip: maak er een Désiré-dag van!
    Fijn weekend en liefs,
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook een off-day gaat eens voorbij.....
    Toch geen last van vallende bladeren hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ja gezellig toch 's avonds een kaarsje aansteken, dat vind ik dan wel weer leuk van de kortere dagen.

    Liefs Petr@
    (ik ben weer online hoor ;-) met een vernieuwd blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag weer een frisse en nieuwe dag. Hopelijk één waarop Loesjes spreuk niet voor je geldt.
    Goed weekeinde, hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dan is de dag inderdaad vlugger voorbij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb toch liever de langere dagen, zelfs al ik mijn dag niet heb.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. maar slapeloze nachten daarentegen duren dan wel heel erg lang

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij heb ik al twee keer eerder een reactie op dit bericht achtergelaten, maar zijn deze gewoonweg foetsie????!!!!
    En dan te bedenken dat de kortste dag nog moet komen...... Hopelijk bedoelde je het allemaal niet al te persoonlijk en zo wel, dan hoop ik dat je je inmiddels wat opgewekter voelt. Hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geef mij maar de lange dagen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. elk nadeel heeft zijn voordeel.. wist Cruijff al

    roeten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha maar! ik kan niet wachten tot ze weer gaan lengen..

    BeantwoordenVerwijderen