Pagina's

zondag 21 december 2014

Wishing you


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto, en nog wel eentje met een persoonlijke boodschap! Jij ook heel fijne dagen en de állerbeste wensen voor 2015.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor u en je familie een mooie kerst gewenst, eentje zonder noemenswaardige zorgen en waar jullie allen van kunnen genieten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, van die 'oude' foto's/kaarten!
    Voor jou en je familie hetzelfde gewenst en ook alvast alle goeds voor 2015. Blijf vooral zo gezond mogelijk!
    Hartelijke groet,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie ook Desire...ondanks de moeilijke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou Desrie, en allen die je lief zijn, een fijne en sfeervolle tijd toegewenst. En voor het komende jaar veel gezondheid en zo weinig mogelijk zorgen.
    Sterkte met je stiefvader, hoop dat hij nog kan genieten van zijn dierbaren....

    X Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen en een gezond 2015!
    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wens jou eveneens een hele fijne Kerst toe, Desire!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en van mij hetzelfde, of nee, veel meer nog natuurlijk! :-)
    xxx

    btw, heb je soms enig idee hoe het komt dat ik nooit meer een melding krijg als je iets post?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inmiddels ligt het alweer achter ons maar ik hoop dat jullie leuke dagen met z'n allen gehad hebben. (Leuk, zo'n Victoriaanse kaart, hou ik altijd van!)

    BeantwoordenVerwijderen