Pagina's

zaterdag 21 februari 2015

Georganiseerd geweld

Ik wist niet eens dat ze in deze mate voorkwamen in Nederland.

Van die primitieve en onderontwikkelde beesten.

Ze hebben wel wat weg van losgeslagen everzwijnen.

Luidruchtig, vernielzuchtig, vraatzuchtig en verwoestend.

Everzwijnen worden dan ook eens in de zoveel tijd afgeschoten omdat ze met velen zijn en overlast veroorzaken.

Maar deze beesten zijn feitelijk mensen en die mag je niet zomaar afschieten.

Ongeacht hoeveel schade zij veroorzaken.

Je zult deze zomer als Nederlander je vakantie hebben geboekt in Rome.

Wordt geen gezellige vakantie.

Barcaccia fontein Rome


10 opmerkingen:

  1. Helemaal met je eens Desire!
    Het is beschamend en ik denk dat het te veel eer is om ze beesten te noemen.
    Ik mag toch hopen dat ze streng gestraft zullen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg toch waarom kan sport niet gewoon sport zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het een beetje gehad met "de mensheid"........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan hoor je meneer Wilders niet over schande, schande en minder, minder. Nee, 't grootste deel zal wel van z'n eigen aanhang zijn, nul-komma-nul-IQ.
    Ik hoop werkelijk dat dit soort hersenlozen nu eens fatsoenlijk gestraft wordt, maar 'k heb er een hard hoofd in want er wordt alweer van alles geroepen wie er wel en niet verantwoordelijk voor is. Zó'n gemiste kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was ook in shock. Volwassen mensen die dit doen. Te triest voor woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supporters (?) in het buitenland...

    zonder heibel kan dit blijkbaar niet

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zat me plaatsvervangend te schamen op de bank. Dit heeft uiteraard niets meer met sport, laat staan met sportief gedrag te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Donderdagavond liep mijn bloedje van zoon ook rond in Rome. Ik voelde mij niet echt lekker. Hij heeft er wel wat van meegekregen natuurlijk, maar verder was het gewoon een trip zoals hij voor ogen had: punt verdiend, veel cultuur opgesnoven en een souvenir voor zijn moesje meegenomen ♥.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. da's één van de redenen waarom ik het "top"-voetbal niet meer wil bijwonen... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb jij gelijk in. Het sporen gewoon niet. Waarom moet dit nou gebeuren. Nederland moeten schamen.
    Zo manier durven mensen daar niet op vakantie. Ik vind wel dat zelf moeten betalen. Voetballen maar afschaffen. Er gebeurt te vaak.

    BeantwoordenVerwijderen