Pagina's

dinsdag 17 maart 2015

Gevangen






























bron: kakhiel.nl

9 opmerkingen:

  1. Haha hij is leuk!
    Net zo leuk als: Hoest?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mag een tijdje niet naar buiten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk vlug terug vrij :-)
    Fijne avond,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb smakelijk gelachen.... en toen ging het over in een hoestbui. Het is hardnekkig ditmaal. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oei zeg, dat is minder , verzorg je dan maar goed , lieve knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O hemeltje, zit hij nu bij jou vást? Ik heb 'm er hier een maand geleden uitgegooid;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk eerder dat het andersom is, dat jij vast zit aan die hoest, want ik wil er alles om verwedden dat je de hoest zo snel mogelijk de vrijheid zou geven om te verdwijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oei, en ik verneem dit nu pas!
    Hopelijk raak je vlug weer bevrijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen