Pagina's

maandag 4 mei 2015

Van persmoment naar persmoment

Wat is het leven eigenlijk een wonderlijk iets.Sterven en geboorte liggen zo dicht bij elkaar.
Terwijl andermans leven bijna ten einde is, begint ergens anders een nieuw leven.
Zo werden Kate en William, het Britse koningspaar, opnieuw trotse ouders van een meisje, genaamd Charlotte Elizabeth Diana.

En kijk, meteen na de worp staat Kate alweer te stralen, met krullers in heur haar en dikke kraamverbanden in d’r onderbroek …
ik zag er na mijn bevallingen uit alsof ik door een goederentrein was overreden.

R E S P E C T voor Kate!

17 opmerkingen:

  1. Ach ja, ik was ook niet echt fotogeniek op dat moment. Maar reken maar dat ze er alles aan hebben gedaan om Kate op te lappen om stralend op de foto te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las in de krant dat de Russen het niet geloven, dat het propaganda is en dat ze een draagmoeder hebben gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Btw: je hebt een hele vervelende woordverificatie aan staan, ik moest allemaal foto's van sushi selecteren, nogal infantiel... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vóelde me alsof ik door een goederentrein was overreden.
    "Ik doe het nooit meer," zei ik tegen de verloskundige.
    "Dat zeggen ze allemaal," antwoordde ze.
    "Ja, maar ik meen het."
    Ik heb me laten hechten met schrikdraad :-)
    Dat ze naar Lady Di is vernoemd, verbaast me niets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Mirjam, met schrikdraad, ik brul van het lachen 😄😄😄

      Verwijderen
  5. Ja ze staat er fris en fruitig bij, ik vraag me af of ze wel op haar benen kan staan.
    Ik zakte door mijn hoefjes toen ik na de bevalling naar de wc wilde gaan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die bedenking maakte ik me ook: "Zie ze glimmen en allicht bloeden gelijk een varken." Ik zag er niet zo flatteus uit. Mij waren ze net komen spoelen, ze liepen de kamer uit en ze waren nog geen twee deuren verder of ik kon bellen. Mijn bed vol bloed. Of is het zo dat mensen met blauw bloed, niet bloeden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. én de baby voor haar natuurlijk nog niet heel strakke buik, Maar van mij mag ze hoor, ze zijn uiteindelijk een vorm van "vrij wild"voor de pers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zij kan zich alle zorgen permitteren die nodig zijn om er opnieuw fris en fruitig uit te zien, Desire... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongelooflijk hoe goed ze eruitzag/ziet. Ook ik zag er uit als een schotelvod zo kort na de geboorte en na de geboorte van mijn dochter heeft dat veeeellle maanden geduurd (ze was een nachtelijke huilbaby) alvorens ik er terug wat menselijker uitzag. Toch wens ik het koppel alle geluk met hun nieuwe baby, het zou er nog aan mankeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou het niet gekund hebben zo vroeg uit ziekenhuis en er zo goed uitzien ... Trouwens ik heb 2 keer keizersnede gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. haha, ik dacht hetzelfde! Goed verzonnen!!

      Verwijderen
  12. Ze zag er idd goed uit. Zal wel makkelijke bevalling zijn geweest. Ik had 3 hele makkelijke bevallingen. Liep om kw voor 3 nog op straat en om kwart voor 6 lag het kind al in de wieg. Moet eerlijk zeggen dat dat echt scheelt. Lekker douchen en optutten en dat mijn familie en vrienden toen ook zeiden: je zit in kleermakerszit, net bevallen, opgefrist en opgetut, ik snap het niet. Maar ja, als je je goed voelt.....

    Mooie na,en heeft het kleine meisje. Hopelijk lijkt ze op haar oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik geef Riet gelijk. Ze heeft vast nog een opbollend buikje, af te lezen uit haar jurk. Maar verder ziet ze er stralend uit.

    BeantwoordenVerwijderen