Pagina's

woensdag 17 juni 2015

Tele2 en verder ...

Nu, de simkaart die ik op 2 juni besteld heb, is eindelijk binnen sinds gisteren …

Na 2x met Tele2 gebeld te hebben.

De eerste keer, op 11 juni, kreeg ik een miep van Tele2 aan de telefoon die zei
na veel gestotter dat de simkaart niet op voorraad was. Ze vonden het blijkbaar bij Tele2 ook niet nodig om mijn daarvan op de hoogte te stellen.
Volgens de miep zou ik binnen 2 dagen bericht krijgen of de simkaart al dan niet op voorraad was.

Vervolgens hoorde ik weer niets.

Afgelopen maandag 15 juni nog maar eens gebeld.
Dit keer een manspersoon: “de simkaart niet op voorraad? Zoiets vreemds heb ik nog nooit gehoord!”
Waarmee hij zijn eigen collega in twijfel trok
hebben ze eigenlijk wel een administratie daar?!
Maar goed. Even flink duidelijk gemaakt dat ik dit geen manier vind, zit nota bene 2 weken te wachten op een simkaart!
Volgens meneer was de simkaart al opgestuurd bij de eerste aanvraag op 2 juni, maar daarmee was blijkbaar iets mis gegaan.
Hij zou alsnog een simkaart opsturen, deze zou ik binnen 5 dagen ontvangen.
Dat was afgelopen maandag.

Nu kreeg ik gisteren, 16 juni, een simkaart binnen verstuurd op 12 juni.
En aanstaande vrijdag of zaterdag krijg ik geheid de tweede, die de manspersoon op 15 juni verzonden heeft.

Wat een prutsers bij Tele2!

Ondertussen gaat alles gewoon door. (Stief)vader heeft ups en downs, het is even afwachten.

Hieronder een paar fotootjes van onze moestuin, hoewel je het niet echt een moestuin kunt noemen. Er staan een paar kropjes sla in, twee potten met een tomatenplant, een stronkje bieslook, een pot met aardbeien en een pompoenenstruik.
Daarnaast hebben we een paar maanden geleden allemaal bloemzaadjes gestrooid, die nu al mooi opkomen.




























































































Een bonte verzameling 

 

22 opmerkingen:

  1. Je bent weer belbaar in ieder geval, na al dat geklungel van de dames en heren van Tele2.
    Ik vind het reuze meevallen die moestuin van jullie, jullie hebben er tenminste één en nog met een gevarieerd aanbod ook! :-) Dit postzegelmoestuintje kost tenminste geen úren onderhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou niet belbaar dus. De eerste kaart werd geblokkeerd omdat ik een tweede kreeg opgestuurd. Kon niet meer bellen, kwam ik achter.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, aan 'dinges' heb je niets, Tele2 moet maar verdwijnen, vind ik.

      Verwijderen
  3. Dan heb je in ieder geval een reserve simkaart!
    Wat een gedoe zeg!
    Je tuin doet het goed, alles groeit weelderig.
    Ik heb een stukje tuin braak liggen omdat de kippen zijn verhuisd, ik twijfel of ik ook een moestuintje zal aanleggen of een kasje, lijkt me ook leuk. Alleen is het op dat plekje niet echt zonnig.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twee simkaarten ja, en nog nie bellen nie pffffffffff
      Gelukkig wordt ik vrolijk van mijn semi moestuin :)

      Verwijderen
  4. Mooie moestuin hoor!!! Véél succes met de simkaart, wat een toestanden zeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat het zeker de naam moestuin mag dragen. Wat ziet het er gezellig uit! En straks lekker van je eigen teelt snoepen.
    Nou, nou, uit de brand ben je met tele-2. Ik zeg: Nee ;-)
    lieve groet
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snoepen, daar verheug ik me nu al op!
      Tele2? Zeg maar nee!

      Verwijderen
  6. Zelfs al zou het niét eetbaar zijn, dan heb je toch nog een vrolijke en kleurige tuin;-)
    Ik zei het al eerder , tele twee ...weg er mee;-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, weg ermee, ook een goeie!
      (Met Tele2 dan hè? ;-) )

      Verwijderen
  7. Ach, de tuin is er voor je plezier, het is wat anders als je daarvan zou moeten leven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dan wordt het idd een ander verhaal. Hard werken ook ;-)

      Verwijderen
  8. Als je alle groente afzonderlijk afbeeldt, lijkt het echt heel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu hopen dat het probleem met de sim kaart vlug volledig is opgelost
    En jij hebt toch iets vzn groentjes wij helemaal niets

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog niet helemáál opgelost, helaas ... de 'groentetuin' biedt troost ;-)

      Verwijderen
  10. wat je zegt, prutsers!
    Je moestuin ziet er best leuk uit en wat er instaat ziet er fris uit. Blij om uw pompoenplant te zien. Dacht dat de mijne niet echt vlotte met de groei maar ze ziet er eender uit. Nu ben ik opgelucht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deed Tele2 het maar net zo goed als onze pompoenplantjes hè, Bea?
      ;-)

      Verwijderen
  11. Over tele2 ga ik het niet hebben want heb net al uitgebreid gereageerd. En mn bloed kookt nog....grrr je moestuin ziet er goed uit. Hier de stand van zaken: appelbomen in de luis, tomaten doen het goed. Sla met slakken en parika doet zn best. Gewoon leuke hobby toch?
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja haha! Ik las je reactie op m'n vorige blog. Ook jij wordt niet vrolijk van Tele2, stelletjes prutsers daar. En als je ze aan de telefoon hebt is het van 'oh sorry mevrouw, dat is niet de bedoeling'. Nee. Maar ondertussen doen ze er ook niets aan grrrrrrrrrrrrrr. Over kokend bloed gesproken.
      Snel naar mijn moestuintje, even tot rust komen ;-)

      Verwijderen