Pagina's

donderdag 11 juni 2015

TeleNiks!

Was ik vorige week nog erg tevreden over de service van Tele2, vanaf vandaag volg ik ze met argusogen.

Sinds vorige week heb ik een nieuwe mobiele telefoon. Helaas paste mijn oude simkaart daar niet in.
'Geen probleem', aldus Tele2, 'een nieuwe simkaart wordt binnen 5 dagen kosteloos naar u opgestuurd!'
Dat was vorige week dinsdag en ik vond dat ze daarmee in aanmerking kwamen voor de warme douche.

Afgelopen maandag geen simkaart.
Afgelopen dinsdag geen simkaart.
Afgelopen woensdag geen simkaart.
Nu is het donderdag, bellen naar Tele2.

Superslechte verbinding, ik hoor en versta de Miep van Tele2 nauwelijks.
'Mevrouw, hoort u mij? Ja, we zitten op dit moment met een slechte verbinding!'

En dát zegt een communicatiedienst als Tele2, het mot niet gekker worden!

Situatie uitgelegd en wat blijkt er aan de hand?
De simkaart die mij opgestuurd zou worden is (nog) niet op voorraad.

(stilte)

Ik: 'en niemand die even de moeite neemt mij hiervan op de hoogte te stellen?!'
En ik vertel er meteen achteraan dat mijn (stief)vader slecht is en dat ik met smart op dat ding zit te wachten.
'Ja mevrouw, sorry voor het ongemak. Ik zal de desbetreffende, verantwoordelijke afdeling hiervan mededeling doen'.

En nu?

'Wordt u binnen 2 dagen teruggebeld op uw huistelefoon of de simkaart dan wel op voorraad is'.

Ik vrees dat dit een ijs en ijskoude douche gaat worden voor Tele2 … stelletje schapen!


15 opmerkingen:

  1. Nou, daar ben je mooi klaar mee, maar niet heus! Nooit te snel een veer in iemands achterste steken........ Ik dacht dat ze die simkaartjes altijd binnen no time konden opsturen, heb het zelf tenminste wel eens bij de hand gehad. Was geen Tele2 trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH > slecht zeg!

    Ik heb gelukkig heel andere ervaringen met ze.

    Ziggo daarentegen vind ik drie keer niks.

    Nou, fingers crossed dan maar dat ie er snel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds vorig jaar zit ik ook bij Tele2...
    Slechte services.. Zodra mijn contract is afgelopen, en dat is al zeer binnenkort, stap ik weer over naar mijn oude vertrouwde provider...
    Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Baaaaaaalen!!! Niet te geloven dat ze zo geen kaartjes op voorraad hebben, dat is echt om het schijt van te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De firma is bij mij alleen bekend van hun tamelijk doordrammerige én geniepige telemarketing methodes, zij zijn dus wel de laatste waar ik mee in zee zou gaan, ik hoop dat alles op tijd in orde komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van een slechte service gesproken, dat is er één..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn vrouw heeft tegenwoordig Ziggo als provider en is van tele2 afgestapt. Ikzelf heb een mobiel van de zaak, en zit bij KPN. Ze hebben in ieder geval een goede dekking, voor de rest geen ervaring mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vreselijk, die service!
    Is er eigenlijk wel érgens een provider die een snelle en vriendelijke service levert???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet, veranderen is niet altijd een voordeel hé.

    Wel triestig zo'n mentaliteit voor een dienstverlenend bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De klantenservice is er voor de werknemers. Niet voor de klant ;-( Een mentaliteit van lik-me-vestje (maar een fatsoenlijk mens houdt hem natuurlijk zelf schoon.)
    Ik hoop dat het maandag is opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt geen reclame voor die dienst

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ja zeg. Dat lijkt natuurlijk nergens op!
    Ik heb die ervaring niet, ben erg tevreden over Tele2, ja echt!
    Ik hoop dat het maandag in orde komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan kun alleen nog maar boe roepen. Bèh past beter bij schapen, maar dat gun je ze dan helemaal niet. Ze moeten het doen met geloei. Het lijkt echt nergens op.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een service he, bij tele2? NOT! Ik helaas ook geen te reden gebruiker. Na wel 8 jaar bij HI/KPN afgelopen jaar overgestapt op tele2 want zelfde abbo met zelfde toestel 10 euro pm goedkoper.
    1e maand ging ik zwaar over de data bundel heen terwijl ik thuis in de wifi hing. Sterker nog, s nachts was mn tel data aan t streamen. Bellen? Oh mevrouw vervelend. Nee klopt niet. Hoeft u vast niet te betalen. DUS WEL. 2e maand 1500 mb gebruikt terwijl ik normaal nog geen 200 mb verbruikte. Weer alleen snachts. Weer dure rekening. Toen ik ging googlen bleken er talloze klachten te zijn. Radar had het in de uitzending ook al behandeld. Ik moest uiteraard wel betalen maar na de laatste brrief waar ik die allemaal in schreef is mn data gebruik nog geen 200 mb per maand. Strange.....
    Succes met die prutsers.

    BeantwoordenVerwijderen