Pagina's

donderdag 20 augustus 2015

Spinnetje

Toen een Australiër onlangs bij zijn meterkast moest, deed hij een niet zo’n fijne ontdekking. Er bleek een enorme wolfspin in de kast te zitten. Het dier werd vergezeld door honderden kleine wolfspinnen.

ENORME SPIN


Een foto van het enorme dier verscheen op Reddit, waar gebruikers vol afschuw reageerden. Op de afbeelding is te zien hoe het enorme dier het digitale scherm van de meter bedekt, terwijl allerlei babyspinnetjes rond de wijzerplaten krioelen.
In Australië leven meer dan 400 subsoorten van de wolfspin. De beet van de wolfspin is pijnlijk en giftig, maar niet dodelijk.


En ik dacht dat wij een grote spin in de kelder hadden ...



bron: metronieuws.nl


15 opmerkingen:

  1. Hahahaha, zo zie je maar: het kan altijd erger :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een energiezuinige spin denk ik, werkt op elektriciteit en laadt zich ook nog lekker op andermans kosten op! Toch wel een griézel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brrrr... Ik vind die van jou al angstaanjagend genoeg hoor! Ik vind spinnen echt horror!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik verhuis onmiddellijk stante pede!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spinnen doen me niets. Als ze maar niet in mijn haar gaan zitten. Je zou je toch een hartverzakking schrikken als zoiets in je meterkast zag zitten!
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vraag me af wat die tussen de poten heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik die al schrik heb van zo'n klein spinnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gatverrrrrr!!! en die krijgen dus honderden kleintjes? that's it, ik ga never nooit niet down under!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik werk zelf voor een regionale netbeheerder en heb dus veel te maken met meters. Deze foto werd mij gemaild door een collega. Wow.. wat een beest! Nu heb ik ook nog een paar keer gereisd in Australië. Het land met de meest gevaarlijke beesten ter wereld. En wat betreft de spinnen, houd ik ze daar echt niet uit elkaar.

    Bang ben ik niet voor spinnen en ook niet voor deze. Maar het feit dat ik ze niet kan identificeren en dus ook niet weet of ze giftig zijn, maakt dat ik er vanaf blijf.

    BeantwoordenVerwijderen