Pagina's

maandag 21 september 2015

About me


Ik ben opnieuw getagd, door Wildcard.
Ik pak deze op, aangezien bij mij enige inspiratie ontbreekt om een (b)logje te verzinnen.
Over gemakkelijk gesproken ;-)


1) Als je een beroemdheid was, wie zou je dan willen zijn?

De Fransman Pierre Robiquet, ontdekker van pijnstilling; we kunnen niet zonder.
Of Celine Dion; lekker ‘gewoon’ gebleven en een dijk van een stem.

2) Welke muziek heb jij meestal aan als je een (b)logje aan het schrijven bent?

Op dit moment Ed Sheeran, "I See Fire".

3) Kreeg je één minuut om te shoppen in de supermarkt, waar zou je het eerst naar toe rennen?

De kaasafdeling.


4) Koffie of thee?

’s Morgens koffie, ’s middags en ’s avonds thee.

5) Hoe zou het ideale huwelijksaanzoek er uit zien en voor de mannen hoe pak je dit aan?

Als het goed voelt, is trouwen een beslissing die je samen neemt. Ik ben al 28 jaar getrouwd met dezelfde man.
28 jaar geleden vroeg ik aan hem: zullen we gaan trouwen? Gewoon, omdat we zeker van elkaar waren. De volgende dag zijn we naar het gemeentehuis gegaan om een datum te prikken. Maar als sommigen daar een romantische draai aan willen geven: prima hoor!

6) Wat is je favoriete dag van de week?

Woensdag, mijn vaste vrije dag van kantoor. Ik ben dan meestal in mijn eentje thuis en begin de dag met een rondje hardlopen. Ik doe wat huishoudelijke klusjes, haal de boodschappen en kook ’s avonds wat uitgebreider voor mijn gezin. Kan ik er donderdag weer opgeladen tegenaan.

7) Als er dit jaar één ding gebeurd is, dat héél speciaal voor je is, wat zou dat dan zijn?

’s Morgens wakker worden en ontdekken dat ik 10 kilo lichter ben dan de avond ervoor hahaha!

8) Favoriete film?

"Chocolat" en "In The Cut"

9) Waar kan je je ongelooflijk aan irriteren?

Aan mensen die negatief in het leven staan, dit ook uitstralen en er niets aan (willen) doen om dat te veranderen.

10) Huil je snel tijdens films?

Veel te snel. Gênant gewoon.

11) Waar ben je bang voor?

Onweer.
Of dat dierbaren mij zo ineens ontvallen.

De mensen die ik nomineer (maar niet verplicht hoor!):

Bea, Petr@, Deborah, Korreltje en Ingrid.

15 opmerkingen:

  1. Leuk (om te lezen) :D !
    Wel Desire, omdat ik ook met een gebrek aan inspiratie gekloot ben, zal ik je aanbod aannemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ideaal voor mensen zonder inspiratie, niet mis mee toch? En iedereen vult het toch weer op een andere manier in. Bij vraag 5 zou ik alleen al een heel log kunnen maken;-) Toen Henk en ik in 1959 verkering kregen werden er nog geen aanzoeken gedaan, je groeide in een lange verkeringstijd toe naar het huwelijk dat op enig moment " vanzelfsprekend" aanstaande was;-)
    Ik zou hem gewurgd hebben wanneer hij een publieke voorstelling gemaakt zou hebben om ten huwelijk te vragen en ik voel me altijd plaatsvervangend opgelaten wanneer ik wel eens zoiets op TV zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds kort werk ik ook niet meer op woensdag. Heerlijk hè! Voelt echt als een tweede mini weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woensdag is dus ook de ideale dag om een logje te schrijven... ;-)

    Succes met puntje 7!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer wat wijzer over je geworden. Mijn woensdag ziet er ongeveer identiek uit haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, de kaasafdeling :) En ik ben er ook een van 's morgens koffe en 's avonds thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha :-D Je antwoord op nummer 7. En zeker na het hollen naar de kaasafdeling.
    Bedankt dat je Bea getagd hebt. Zij heeft mij weer getagd...
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik,kan bij jou hetzelfde zeggen als bij Bea ik lees die lijstjes wel maar doe er zelf niet aan mee hou het op mijn blog gewoon met mijn dicht woordjes

    En misschien toch ern vraagje beantwoorden : bij mij staat nooit muziek op als ik blogosfeer schrijf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op deze manier heb je toch weer een heel stuk vol gekregen :-)
    De inspiratie zal vanzelf wel een keer terugkomen, we wachten gewoon af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. met nummer 7, als uitschieter..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk! ik ga 'm denk ik ook doen, want heb met dit soort logjes altijd dat ik 't leuk vind om te lezen bij anderen, maar 't zelf niet doe.. waarom? geen idee. dus nu maar eens wel!
    nummer 7 is idd eh, bijzonder ;-) en ieuwl de kaasafdeling!

    BeantwoordenVerwijderen