Pagina's

donderdag 5 november 2015

007

Weet je … James Bond … ik was er nooit zo heel erg fan van.
Totdat Daniel Graig geheim agentje ging spelen.
In 2012 ging ik met beide zonen naar Skyfall, een gave film met een mooie verhaallijn en geweldige filmeffecten.
Ik werd enthousiast.

Gisteren ging ik opnieuw naar de bioscoop samen met oudste.
Want jongste heeft natuurlijk een vriendinnetje met wie hij naar de bioscoop kan gaan J
We zagen Spectre, de nieuwste James Bond-film en ik vond hem spectaculair!
Geweldige cameratechniek, goed acteerwerk en ook de verhaallijn is goed bedacht.
In de bioscoop komen beelden en geluiden natuurlijk 10x harder binnen dan wanneer je thuis via de tv kijkt, dus het wow-effect is ook wel duidelijk aanwezig.

Voor wie nog twijfelt: gewoon gaan!

Hier de trailer.

15 opmerkingen:

  1. Ik heb net het tegenovergestelde, vond de eerste James Bond's wel leuk maar tegenwoordig zijn ze me téveel een opstapeling van "effecten"en met Roger Moore is de humor óók verdwenen uit de films.
    Ik sla je goede raad dus in de wind en ga niét. Ik heb sowieso al weinig met films dus ik was het al helemaal niet plan;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die film ga ik zeker ook zien maar niet in de bioscoop, mens wat heb ik daar een hekel aan. Zelfs het wow-effect kan me niet over de streep trekken, ik ga geduldig wachten tot ie uitkomt op dvd en dan zal ik hem bekijken, uitgestrekt in de sofa ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook bij mij het tegenovergestelde: ik heb de laatste Bond-films niet meer gezien, veel te neppig. Vroeger was dat natuurlijk net zo, maar toen vond ik het minder erg. Ik ga dus ook niet.
    Heb nog wel wat andere films gezien waarvoor ik wel naar de bios zou willen, maar meestal vergeet ik te kijken wanneer ze draaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, wij gaan nog. Ik kan niet wachten!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien en anders later op tv we gaan bijna nooit naar de bioscoop




    BeantwoordenVerwijderen
  6. de Bondfilms hebben wel een patent op spectaculaire actiebeelden. En in de bioscoop zal het wellicht nog heftiger overkomen.
    Maar het zal toch een ander soort én een uitzonderlijk goeie film moeten zijn die me nog een bioscoop binnen krijgt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een film die met de gebruikelijke publiciteit gepromoot werd..

    ikzelf zat er wel niet op te wachten..

    en veel naar de bioscoop ga ik ook wel niet,


    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik twijfel niet, ik ga gewoon niet. Momenteel ben ik alleen want manlief is er met zijn zoon heen. Na heel veel jaren komt dit contact weer op gang en ik heb bedacht dat dit toch een heel leuk vader en zoon uitje zou zijn. Ik ben heel erg benieuwd naar de verhalen straks. Minstens net zo spannend als zelf naar de film gaan. Bovendien is het echt mijn genre niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet skyfsll nog kijken. Die heb ik hier al een hele poos liggen. Ben niet een echte Bondfan dus.

    De muziek uit de films kan ik vaak weer wel waarderen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben sinds kort een bios in ut durp en daar draait hij ook maar het trekt mij helemaal niet.
    Ooit ben ik eens naar een Bondfilm geweest, ja sprak oma, nog met Roger Moore haha, maar het kan mij echt niet bekoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vooruit, je hebt mij overgehaald. Mijn vriend wil deze film heel graag zien in de bioscoop. Maar ik heb het niet zo op James Bond, die hopeloos ouderwets zijn Martini nog shaken, not stirred drinkt. Mojito is het toch tegenwoordig...?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij heb ik nog nooit een James Bond film gezien... Haha, cultuurbarbaar. Films duren mij altijd te lang. Dan slaap ik al terwijl er nog een stuk film over was :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou, ik heb de trailer gekeken.. maar ik ben nog niet om! hahaha heb dus ook nog nooit een hele bond film gezien, wel eens stukjes, maar niet m'n ding. top fat jullie zo genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. stilletjes geworden hier...
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen